//
کدخبر: ۳۷۷۶۲۴ //

جام جهانی قطر| ونگر: دیدار فرانسه و انگلیس، فینالی زودهنگام است

سرمربی پیشین آرسنال اعتقاد دارد جدال تیم‌های فرانسه و انگلیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک فینال زودهنگام است.

جام جهانی قطر| ونگر: دیدار فرانسه و انگلیس، فینالی زودهنگام است
به گزارش فرتاک نیوز،

 آرسن ونگر سرمربی پیشین آرسنال و رئیس توسعه فوتبال در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر به  نشریه فرانسوی «اکیپ»، گفت: از دید من، تیمی فاتح جام جهانی خواهد شد که بهترین بازیکنان را در جناحین دارد. به عنوان مثال، برزیل به خوبی در این پست‌ها مجهز است و بازیکنانی همچون وینیسیوس جونیور، مارتینلی یا رافینیا را در اختیار دارد که با گرایش‌شان به میانه میدان، تیم را به خوبی متعادل می‌کنند. از سوی دیگر، فکر می‌کنم آرژانتین در جناحین سرعت کمی دارد و همیشه باید از طریق مسی برای نفوذ به خط دفاعی حریف استفاده کند.

وی درباره تقابل فردا شب (شنبه) دو تیم فرانسه و انگلیس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر اظهار داشت: 6 ماه است که می‌گویم فرانسه می‌تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. فرانسه تیم جوانی دارد، تیمی که تشنه موفقیت است و در انتهای راه نیست. فرانسه از نظر قدرت بدنی پتانسیلی دارد که به استثنای انگلیس، به وضوح بالاتر از سایر تیم‌ها است. از این نظر، هافبک‌ها به ویژه جود بلینگهام می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. به همین دلیل است که شاید انگلیس تیمی باشد که بتواند در این رقابت‌ها بیشترین آسیب را به فرانسه وارد کند. این یک فینال زودهنگام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۶۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان