//
کدخبر: ۳۷۷۶۱۴ //
ژوزه فونته:

پرتغال بدون حضور کریستیانو رونالدو تیم‌تر است

ژوزه فونته، مدافع پرتغالی، معتقد است که عدم حضور کریستیانو رونالدو باعث شده که عملکرد تیمی آنها بهتر شود.

پرتغال بدون حضور کریستیانو رونالدو تیم‌تر است
به گزارش فرتاک نیوز،

غیبت کریستیانو رونالدو در ترکیب تیم ملی پرتغال در جریان دیدار برابر تیم ملی سوئیس در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر همچنان واکنش‌های بسیاری را به همراه دارد.

بسیاری از رسانه‌ها روز گذشته مدعی شده بودند که این بازیکن تهدید کرده که به خاطر عدم حضور در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش قصد ترک اردوی این تیم را دارد اما فدراسیون فوتبال پرتغال این موضوع را تکذیب کرد.

این در حالی است که فرناندو سانتوس در گفتگو با خبرنگاران تایید کرد که شاید این ستاره سابق منچستریونایتد در بازی برابر مراکش نیز نیمکت‌نشین باشد.

فونته که پیش از این سابقه بازی کنار رونالدو در تیم ملی پرتغال را دارد درباره این موضوع به آبولا گفت:« پرتغال کیفیت لازم برای بازی بدون او در هر بازی را دارد. ما باید صادق باشیم و بپذیریم که حضور او در زمین باعث می‌شود که بازیکنان ناخوداگاه و به صورت خودکار برای او بازی کنند و به دنبال دادن توپ به او باشند. دلیل چنین اتفاقی نوع شخصیت او، کارهایی که انجام داده و توانایی‌ای است که هنوز دارد.»

این مدافع پرتغالی با اشاره به مزیت غیبت رونالدو در ترکیب تیمش اظهار داشت:« وقتی او در زمین حضور ندارد، پرتغال تیم‌تر است و این موضوع در بازی برابر سوئیس به خوبی دیده شد. آنها روان و بدون نقطه اتکا بازی کردند. همه در جریان بازی سهیم بودند و تماشای بازی آنها واقعا جذاب بود.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان