//
کدخبر: ۳۷۷۴۲۵ //

رئال‌مادرید به‌دنبال ستاره کره در جام جهانی

جام‌های جهانی همیشه فرصتی برای باشگاه‌های بزرگ اروپایی بوده تا ستاره‌های بعدی خود را شناسایی کنند و جام بیست‌و‌دوم در قطر هم از این قاعده مستثنی نیست.

رئال‌مادرید به‌دنبال ستاره کره در جام جهانی
به گزارش فرتاک نیوز،

 یکی از بازیکنانی که در این جام به چشم آمده، کیم مین‌جائه است که توجه مدیران باشگاه رئال مادرید را جلب کرده است. از مدت‌ها پیش خبرهایی مبنی بر تمایل دو باشگاه لیگ برتری تاتنهام و منچستریونایتد به جذب این بازیکن 26 ساله که بتدریج در حال تبدیل شدن به یکی از مدافعان سری A است، شنیده می‌شد، بازیکنی که در حال حاضر برای ناپولی توپ می‌زند و تابستان امسال با قراردادی 18 میلیون یورویی از فنرباغچه به آبی‌پوشان شهر ناپل پیوست.

کیم‌مین‌جائه که به لطف قامت یک متر و 90 سانتی‌اش گزینه‌ای مناسب برای دفاع از دروازه تیمش در نبردهای هوایی هست، در این فصل برای ناپولی 20 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و در این بازی‌ها دو گل هم به ثمر رسانده است. شاید تنها نکته منفی عملکرد این بازیکن این باشد که او بازیکنی سرعتی یا تهاجمی نیست و ترجیح می‌دهد که روی وظیفه‌ اصلی‌اش تمرکز کند. همین هم از او یک دیوار و سدی نفوذ‌ناپذیر ساخته که عبور از آن برای مهاجمان حریف کابوس است و این واقعیت در جام جهانی 2022 هم به معرض نمایش درآمد.

مدافع میانی ناپولی در سه تا از 4 بازی کره جنوبی در جام جهانی 2022 در ترکیب اصلی قرار گرفت و به این تیم برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی کمک کرد. در واقع همان یک بازی هم که در ترکیب اصلی قرار نداشت – مقابل پرتغال – خیلی‌ها را از تصمیم پائولو بنتو سرمربی کره‌ای متعجب کرد و مرد پرتغالی خوش‌شانس بود که تیمش بازی محکوم به پیروزی را برد. البته او برای بازی بعدی مقابل برزیل کیم را به ترکیب برگرداند هرچند که برزیل بیرحم‌تر از آن بود که کیم و یارانش بتوانند مقابلش مقاومت کنند. شکست 4 بر یک کره در این بازی اما سبب نشده که مشتریان مدافع ناپولی قیدش را بزنند و رئال مادرید هم یکی از آنهاست که از هم اکنون به‌دنبال جانشینی برای ناچو فرناندس می‌گردد، مدافع میانی که احتمالاً تابستان سال آینده از کهکشانی‌ها جدا می‌‌شود. در همین حال خسوس وایخو هم دیگر نامزد جدایی از رئال مادرید است چرا که او در این فصل تنها 17 دقیقه بازی کرده است. کیم مین جائه با ناپولی بند فسخی 45 میلیون یورویی دارد که در طول تابستان تنها برای 15 روز قابل فعالسازی است. قرارداد او سه ساله است که دو سال دیگر از آن باقی مانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۴۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان