//
کدخبر: ۳۷۶۵۰۹ //

شب تاریخی برای راشفورد/شادی گل خاص برای دوست از دست رفته

مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس با دبل در دیدار برابر ولز به رکورد دیوید بکام و بابی چارلتون رسید.

شب تاریخی برای راشفورد/شادی گل خاص برای دوست از دست رفته
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال انگلیس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف ولز رفت و توانست با ۳ گل به پیروزی دست پیدا کند.

ستاره انگلیسی ها در این بازی مارکوس راشفورد بود که توانست دو گل به ثمر رساند.

طبق اعلام شبکه آماری اوپتا مارکوس راشفورد به همراه بابی چارلتون تنها بازیکنان تاریخ باشگاه منچستر یونایتد هستند که موفق شده اند در یک جام جهانی ۳ گل به ثمر رسانند. چارلتون اسطوره یونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس هم در جام جهانی ۱۹۶۶ موفق به زدن سه گل شد.

همچنین شبکه آماری اسکواکا اعلام کرد که راشفورد با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل های خود را در جام جهانی به عدد ۳ رساند تا با رکورد دیوید بکام برابری کند.

راشفورد نشان داده است که در جام جهانی قطر از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به شمار گل های خود در مرحله بعد اضافه کند.

تیم ملی فوتبال انگلیس با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷ امتیازی شد تا به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شود و حریف سنگال شود.

این ستاره منچستریونایتد پس از به ثمر رسیدن گل اولش که گل اول در جریان بازی نیز بود به سمت آسمان اشاره کرد و این سوال برای بسیاری مطرح شد که دلیل او از انجام این شادی گل چه بوده است.

او پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «متاسفانه من چند روز قبل یکی از دوستانم را از دست دادم. او مدت‌های طولانی با سرطان مبارزه کرد و من خوشحالم که توانستم این گل را به یاد او به ثمر برسانم. او انسان بسیار خوبی بود و من واقعا خوشحالم که در زندگی‌ام حضور داشت.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۵۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان