//
کدخبر: ۳۷۵۸۲۸ //
درخواست استاندار کرمانشاه از مدیران ارشد بورس:

شرکت‌های دانش‌بنیان کرمانشاه خارج از نوبت در بازار سرمایه پذیرش شوند

استاندار کرمانشاه در همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور از مدیران ارشد بورس درخواست کرد که شرکت‌های دانش‌بنیان کرمانشاه خارج از نوبت در بازار سرمایه پذیرش شوند.

شرکت‌های دانش‌بنیان کرمانشاه خارج از نوبت در بازار سرمایه پذیرش شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

"بهمن امیری" مقدم در همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور که امروز (سوم آذرماه) با حضور مدیران ارشد بورس کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: کرمانشاه بهشت سرمایه‌گذاری است که با داشتن ظرفیت‌های بیشمار جعرافیایی، تاریخی، کشاورزی، درمان، شرکت‌های دانش‌بنیان و... از سوی رهبر معظم انقلاب به چهره زیبا و سینه ستبر انقلاب اسلامی شهرت یافته است.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به درگیری استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس نیز گفت:چهره زیبای انقلاب اسلامی طی دوران دفاع مقدس و پس از آن سیل و زلزله زخمی شد، هر چند نرخ بالای بیکاری استان مربوط به ۵۰ سال گذشته است ولی افزایش آن باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای در استان گردید.

امیری مقدم در ادامه توجه به اشتغال و سرمایه‌گذاری در استان را امری مهم برشمرد و تصریح کرد: تمام تلاش ما کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در استان است که در این زمینه طی سه فصل گذشته این نرخ از ۱۷/۹ دهم درصد به ۱۳/۶ دهم رسیده است یعنی حدود ۴/۳ درصد کاهش یافته که نشان از بهبود شاخص‌های  اشتغال در استان دارد.

وی در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری همایش منطقه‌ای تامین مالی غرب کشور برطرف کردن مشکلات استان کرمانشاه را نیازمند تامین مالی دانست و گفت: تقاضا داریم شرکت‌های دانش‌بنیان کرمانشاه خارج از نوبت در بازار سرمایه پذیرش شوند، همچنین کرمانشاه به عنوان مرکز پذیرش و تامین مالی غرب کشور انتخاب گردد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۸۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان