//
کدخبر: ۳۷۵۷۶۷ //
ایران هنوز هم شانس دارد؛ چیزی را از دست ندادیم

جهانگیری: اساسا آوردن کی روش به همین دلیل بود که ما بد نبازیم

 مربی ایرانی شاغل در فوتبال آمریکا گفت: اساسا آوردن کی روش به همین دلیل بود که ما بد نبازیم نه اینکه بازی رسمی را به عنوان بازی تدارکاتی نگاه کنیم.

جهانگیری: اساسا آوردن کی روش به همین دلیل بود که ما بد نبازیم

شایان جهانگیری در گفت و گو با فرتاک نیوز درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس اظهار داشت: متاسفانه تیم ملی در این دیدار شکست خورد و بد هم شکست خورد ولی در مجموع این اتفاقات فوتبال هست که آن را زیبا کرده است. مثلا برزیل در خانه ۷ گل از آلمان می خورد و یا دیدارهای دیگری که نتایج شگفت انگیزی در آنها رقم خورده است. به همین دلیل من معتقدم که هنوز چیزی را از دست ندادیم و هنوز شانس داریم.

وی ادامه داد: با همه این تفاسیر اما از نظر تاکتیکی، با توجه به فشار بیرونی غیر قابل باوری که روی تیم هست، کی روش به اشتباه دست به تغییر تاکتیک زد و البته انتخاب نفرات اشتباه که این نشان داد خود سرمربی هم تمرکزش را برای این دیدار از دست داده بود.

جهانگیری تاکید کرد: کی روش با اظهار نظرهای قبل و بعد از بازی نشان داد که بیشتر به دنبال دل ربایی از وزیر ورزش هست تا تمرکز روی تیم  ملی و نتایج این تیم. به هرحال به نظر من، برای دو بازی بعدی کی روش باید بیشتر نفراتی را انتخاب کند که با طرز تفکر اون آشنایی دارند چرا که اساسا آوردن کی روش به همین دلیل بود که ما بد نبازیم نه اینکه بازی رسمی را به عنوان بازی تدارکاتی نگاه کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان