//
کدخبر: ۳۷۵۳۵۳ //

مانوئل نویر دو مدعی قهرمانی جام جهانی را معرفی کرد

مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان، معتقد است تیم های برزیل و آرژانتین در این جام جهانی می توانند به قهرمانی دست یابند.

مانوئل نویر دو مدعی قهرمانی جام جهانی را معرفی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

شرایط برای تیم ملی آلمان در یک سال گذشته تغییر یافته و با حضور هانسی فلیک روی نیمکت ژرمن ها، این تیم در حال بازگشت به روزهای اوج است. اما مانوئل نویر، دروازه بان باتجربه ملی آلمان، معتقد است دو نماینده قدرتمند آمریکای جنوبی بخت اول کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی هستند و البته مانشافت نیز می تواند در این دوره به موفقیت دست یابد.

مانوئل نویر درباره احتمال قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی گفت: "ما تیم بسیار خوبی با ترکیبی فوق العاده از بازیکنان باتجربه و جوان در این دوره در اختیار داریم. اگر در طول مسابقات جام جهانی همه پتانسیل تیمی خود را در زمین برابر حریفان نشان دهیم، می توانیم به هر هدف برسیم. نکته ویژه در مورد تیم ما این است که ما یک تیم بسیار خوب در تمامی ابعاد داریم و هنگام پیش رو داشتن یک بازی مهم، می توانیم قدرت بیشتری از روی نیمکت به ترکیب تیم تزریق کنیم.

ستاره تیم ملی آلمان در جام جهانی؟ ما بازیکنان کلیدی زیادی در اختیار داریم که می‌توانند سرنوشت یک مسابقه را رقم بزند. من فکر می‌کنم جمال موسیالا می‌تواند یکی از آن دسته بازیکنان در این تورنمنت باشد و بازی کردن مقابل او برای هر حریفی دشوار است.

 
 

مدعیان کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ؟ نمایندگان آمریکای جنوبی مانند برزیل و آرژانتین در شرایط بسیار خوبی قرار دارند بنابراین من آنها را از مدعیان اصلی برای عنوان قهرمانی می دانم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان