//
کدخبر: ۳۷۵۲۳۸ //

پشت پرده تمرین نکردن امروز استقلالی ها و رفتار حرفه ای ساپینتو

استقلالی ها امروز هم تمرین نکردند و این در حالی بود که علی فتح الله زاده پیش از تمرین در جمع آبی ها حاضر شد و به آنها نوید داد تا پیش از دربی دریافتی هایشان را به ۴۰ درصد خواهد رساند.

پشت پرده تمرین نکردن امروز استقلالی ها و رفتار حرفه ای ساپینتو
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیر عامل باشگاه استقلال هم چنین قول داد پاداش معوقه دیداربا هوادار و پاداش سوپر جام را هم به حساب آبی ها واریز خواهد کرد. با این حال آبی ها امروز تمرین نکردند و اعتصاب آنها به روز دوم رسید.

با توجه به قول علی فتح الله زاده و تقاضای مدیر عامل از استقلالی ها که روی وعده او حساب کنند پیش بینی می شود استقلالی ها از فردا تمرینات خود را از سر گیرند و به نظر می رسد عدم تمرین امروز آبی ها به خاطر بهم ریختگی ذهن آنها و بحث پیرامون مسایل مالی بود. در چنین شرایطی ریکاردو ساپینتو هم به پای تصمیم بازیکنان تیمش ایستاد.

به زعم مدیر عامل باشگاه استقلال درصد دریافتی استقلالی ها از صفر تا ۳۰ درصد متغییر است. این در حالی است که پیش تر یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه با رسانه ها مدعی شده بود که همه اعضای تیم تا ۳۵ درصد دریافتی داشته اند. جالب است برخی از بازیکنان استقلال برای فصل جاری یک ریال هم دریافتی نداشته اند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۲۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان