//
کدخبر: ۳۷۵۲۳۵ //

کی‌روش: بازی با انگلیس مهمترین دغدغه زندگی من است/ دوست دارم در فینال با پرتغال روبه‌رو شویم!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، دیدار با سه‌شیر را مهمترین دغدغه فعلی زندگی خود توصیف کرد.

کی‌روش: بازی با انگلیس مهمترین دغدغه زندگی من است/ دوست دارم در فینال با پرتغال روبه‌رو شویم!
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلوس کی‌روش عصر امروز (شنبه) اظهارنظری در جمع خبرنگاران پرتغالی داشت که رسانه‌های این کشور مانند آبولا و اوجوگو، اقدام به انتشار آن کردند.

کی‌روش درباره انتقادات از مهدی طارمی در فوتبال پرتغال اظهار داشت: کمتر کسی می‌داند که در کنار منچستریونایتد، طرفدار چه تیمی هستم. زمانی که برای پورتو گل می‌زنید، انگار قلب سه یا چهار میلیون هوادار بنفیکا و 1.5 میلیون هوادار اسپورتینگ را لمس کرده‌اید.

وی با اشاره به درخشش مهاجم تیم ملی ایران در پرتغال بیان کرد: طبیعی است که برخی از رسانه‌های شهر لیسبون دوست نداشته باشند که یک بازیکن در پرتغال، ناگهان اینقدر موفق شود، فوق‌العاده کار کند و چند دستاورد مهم با پورتو به دست بیاورد (با خنده). این مسئله همیشه پابرجا بوده است و فکر نمی‌کنم تغییر کند.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد اخراج طارمی مقابل اتلتیکومادرید که به خاطر تمارض برای پنالتی رقم خورد، تصریح کرد: فقط یک بار چنین اتفاقی افتاد؛ آیا پنالتی‌های دیگری که درباره آن (روی طارمی) بحث شد، درست نبود؟ در لیگ قهرمانان فقط او نیست که برای گرفتن پنالتی تلاش می‌کند. پنالتی بخشی از فوتبال است و به همین خاطر قانون پنالتی وجود دارد. طارمی در آن مسابقه اشتباه کرد و جریمه شد؛ خودش نیز چنین چیزی را پذیرفت.

کی‌روش در پاسخ به این پرسش که آیا طارمی بزرگترین ستاره تیم ملی ایران محسوب می‌شود یا خیر، گفت: خیر. ما بازیکنی داریم که بسیار مهمتر و بهتر از اوست؛ تیم ایران.

وی راجع به بحث‌ها و مشاجرات موجود در آستانه جام جهانی 2022 قطر خاطر نشان کرد: هیچ‌گاه ندیدم اتفاقاتی در این سطح پُر از چالش نباشد؛ تا اینکه توپ می‌چرخد (مسابقات آغاز می‌شود). زمانی که توپ می‌چرخد، سایر اتفاقات برای کسی مهم نیست. تا آن موقع مردم درباره مسائل مختلف و حقوق بشر صحبت می‌کنند، اما پس از آن همه چیز را از یاد می‌برند.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد اتفاقات اخیر کشورمان تأکید کرد: بازیکنان کاملاً روی مسابقات متمرکز شده‌اند و تمرکز من روی آماده‌سازی تیم است. اگر بفهمم که کسی در میان خانواده یا دوستان من بیمار است، البته همان احساس را ندارم. با این حال در عملیاتی هستیم که باید حرفه‌ای برخورد کنیم.

«ما نماینده 90 میلیون نفر هستیم و اگر کاملاً روی شادی و افتخار آنها تمرکز نداشته باشیم، کسی ما را نمی‌بخشد.»، کی‌روش ضمن بیان این جمله اظهار داشت: به قطر آمده‌ایم که جام جهانی را به یک جشن تبدیل کنیم. ما احساساتی داریم، اما به صبر و درک بیشتر نیاز داریم تا امتیازات لازم را بگیریم. مأموریت ما، تحقق بخشیدن به رؤیای هواداران ایرانی و انتظار آنهاست؛ ارائه نمایشی آبرومند که غرور را به کشور می‌آورد.

وی در این باره که به نظر می‌رسد با دشوارترین چالش زندگی خودش مواجه شده، تصریح کرد: این شاید بزرگترین چالش دوران کاری من است، اما الان مهمترین چیز در زندگی‌ام انگلیس است؛ سپس ولز و بعد آمریکا.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که در صورت صعود شاگردان به فینال جام جهانی 2022‌، تمایل دارد با کدام تیم روبه‌رو شود، گفت: پرتغال حریفی است که دوست دارم در فینال با آن بازی کنیم (با خنده)؛ البته با احترام به دوستم پائولو بنتو (سرمربی کره جنوبی).

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان