//
کدخبر: ۳۷۵۱۸۹ //

پخش موسیقی در جام جهانی قطر ممنوع است؟

 دولت قطر مقرر کرده در اوقات پنجگانه نماز تمام موسیقی های مربوط به مسابقات جام جهانی در فضای عمومی شهر قطع می شود تا نمازگزاران نمازشان به پایان برسد.

پخش موسیقی در جام جهانی قطر ممنوع است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

جام جهانی ۲۰۲۲ از یکشنبه با برگزاری بازی قطر با اکوادور در ورزشگاه البیت دوحه آغاز می‌شود. در همین رابطه دولت قطر پیش از این اعلام کرده بود تماشاگران مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ باید طبق قوانین اسلامی در این ایام حضور پیدا کنند. پیش از این، قطر از ممنوعیت استعمال و فروش مشروبات الکلی در ورزشگاه های جام جهانی و اطرف استادیوم ها خبر داده بود که صدای یکی از اسپانسرهای اصلی جام جهانی را درآورده بود.

در جدیدترین خبر در این زمینه شبکه «مرسال قطر» اعلام کرد تمام شعارهای هم جنس گرایی در ایام مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در دوحه ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی می شود.

همچنین نکته جالب دیگر دولت قطر مقرر کرده در اوقات پنجگانه نماز تمام موسیقی های مربوط به مسابقات جام جهانی در فضای عمومی شهر قطع می شود تا نمازگزاران نمازشان به پایان برسد.

پیش از این بر اساس راهنمای بازدید و سفر به قطر که وب‌سایت گردشگری این کشور منتشر کرد، به هواداران (مرد و زن) در جام جهانی توصیه شده که «شانه‌ها و پاهای خود را در ملاءعام بپوشانند و برای احترام به فرهنگ قطر از ابراز محبت در ملاء‌عام خودداری کنند.» همچنین هواداران را تشویق می‌کند تا لباسی را بپوشند که در آن احساس راحتی می‌کنند، مشروط بر این‌که متناسب با فرهنگ این کشور باشد. صمیمیت و ابراز محبت در جمع ممنوع اعلام شده است.

گردشگری قطر همچنین اعلام کرد که «الکل فقط در مکان‌های مشخص شده در ورزشگاه‌ها قابل مصرف است. البته، مصرف مشروبات الکلی در اسلام ممنوع است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۱۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان