//
کدخبر: ۳۷۴۹۸۹ //

۳۲ بازیکنی که باید مراقب آنها بود

روزنامه CNN عربی در گزارشی از ۳۲ بازیکنی در جام جهانی سخن به میان آورد که باید مراقب آنها بود. مهدی طارمی بازیکنی است که از تیم ملی فوتبال ایران درباره او سخن به میان آمده است.

۳۲ بازیکنی که باید مراقب آنها بود
به گزارش فرتاک نیوز،

CNN نوشت: تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ تنها سه روز دیگر باقی مانده است. در این گزارش می‌خواهیم درباره ۳۲ بازیکنی سخن به میان بیاوریم که باید منتظر درخشش آنها در جام جهانی قطر بود؛ ۳۲ بازیکنی که اگر مراقب آنها نبود می توانند کار حریف را تمام کنند.

این گزارش درباره بازیکن خطرناک تیم ملی فوتبال ایران اینگونه توضیح داده است:

ایران

هیچ شکی وجود ندارد که بازیکن خطرناک ایران که باید مراقب او باشیم، مهدی طارمی است که در  حال حاضر بهترین بازیکن فوتبال ایران در قاره اروپاست. این بازیکن ۳۰ ساله در پورتو عملکرد بسیار خوبی داشته است. او در ۱۸ بازی‌ای که برای پورتو در فصل جاری به میدان رفته است موفق به زدن ۱۱ گل و دادن ۷ پاس گل شده و همین باعث شده هواداران تیم ملی فوتبال ایران امید زیادی به درخشش این بازیکن در قطر داشته باشند.

این گزارش درباره بازیکنان مطرح تیم‌های هم گروه ایران هم نوشت:

انگلیس

هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس روی درخشش استعداد بوروسیادورتموند یعنی بیلنگام شرط بندی کرده‌اند. این بازیکن تنها ۱۹ سال سن دارد اما یک جواهر واقعی است و درخشش او در دورتموند باعث شده مشتریان زیادی داشته باشد. او در ربودن توپ، دریبل بازیکنان حریف و رساندن توپ به مهاجمان تبحر دارد.

آمریکا

جیوانی رینا پدیده ۲۰ ساله جدید فوتبال آمریکاست که در بوروسیادورتموند بازی می‌کند. او در دورتموند عملکرد بسیار خوبی داشته و در ۱۶ بازی موفق به زدن دو گل و دادن دو پاس گل شده است.

ولز

هواداران تیم ملی فوتبال ولز برای درخشش در جام جهانی حساب ویژه‌ای روی برایان جانسون، پدیده ۲۱ ساله کرده‌اند. او در ناتینگهام فارست انگلیس عملکرد درخشانی داشته است.

و اما دیگر بازیکنانی که در این گزارش از آنها سخن به میان آمده است عبارتند از: اکرم عفیف از قطر، کایسیدو از اکوادور، کولیبالی از سنگال، فرانکی دی یانگ از هلند، لیونل مسی از آرژانتین، سلمان الفرج از عربستان، لوزانو از مکزیک، روبرت لواندوفسکی از لهستان، کریم بنزما از فرانسه، آرون موی از استرالیا، اریکسن از دانمارک، یوسف المساکنی از تونس، پدری از اسپانیا، جیسون بنت از کاستاریکا، موکوکو از آلمان، تاکوسا کوبو از ژاپن، دی بروین از بلژیک، آلفونسو دیوس از کانادا، اشرف حکیمی از مراکش، لوکا مودریج از کرواسی، وینیسیوس از برزیل، گرانیت شاکا از سوئیس، فیلیپ کاستیچ از صربستان، فرانک زامبو از کامرون، کریستیانو رونالدو از پرتغال، والورده از اروگوئه، توماس بارتی از غنا و هیون میون سون از کره جنوبی.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان