//
کدخبر: ۳۷۵۰۱۴ //

منصوریان مصاحبه حمایتی از تیم ملی را تکذیب کرد

علیرضا منصوریان نسبت به انتشار یک مصاحبه از قول او واکنش نشان داد.

منصوریان مصاحبه حمایتی از تیم ملی را تکذیب کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 روز گذشته مطلبی از قول علیرضا منصوریان منتشر شده که دلخوری این پیشکسوت را در پی داشته است. او در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه روز گذشته مصاحبه‌ای از قول من درباره شرایط تیم ملی در یکی از روزنامه‌ها منتشر شده که روح من از آن خبر ندارد. اصلا خبرنگاری از آن روزنامه برای مصاحبه با من تماس نگرفته است و بی اطلاع هستم.

وی در ادامه گفت: صفحه اینستاگرامی من حدود ۷،۸ ماه قبل از دسترس خارج شده و هر چه سعی کردم آن را برگردانم نشد. در حال حاضر نه تیمی دارم که صحبت کنم و نه حتی تریبون یا روزنامه‌ای دارم که بخواهم حرف بزنم. پس لطفا از طرف من چیزی منتشر نکنید.

منصوریان که از این اتفاق دلخوری داشت در پایان گفت: آخرین مرتبه حدود ۲،۳ هفته قبل با سایت شما مصاحبه‌ای کوتاه کردم و گفتم پیشنهاد نفت مسجدسلیمان دروغ است. چون در آن لحظه حس کردم انتشار آن خبر کذب، غیر اخلاقی است و فشار روانی به دوست خوبم، رضا مهاجری وارد می‌کند. الان هم یک کار دور از شرایط حرفه‌ای صورت گرفته و از طرف من حرفی زده شده است که اصلا از آن اطلاع ندارم. مصاحبه از طرف من و از زبان من زمانی درست است که خودم آن را انجام داده باشم و مدرکی وجود داشته باشد و هر چیزی غیر از این باشد توسط بنده تکذیب می‌شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان