//
کدخبر: ۳۷۵۰۱ //

نبض کمپ حجازی در اختیار فانتزیست های تازه وارد

کارهای تکنیکی و انفرادی دو بازیکن تازه وارد استقلال در جریان تمرینات این تیم بارها تشویق هواداران را در پی داشته است.

 نبض کمپ حجازی در اختیار فانتزیست های تازه وارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 حضور بیش از هزار تماشاگر در تمرینات روزهای اخیر در کنار بازیکنان تازه وارد رنگ و بوی تازه ای به استقلال بخشیده است. در میان بازیکنان تازه وارد استقلال اما دو بازیکنی حضور دارند که این روزها نبض کمپ حجازی در اختیار آنها است؛ داریوش شجاعیان و مهدی قائدی دو تازه وارد تکنیکی و فانتزیست استقلال هستند که با حرکات نمایشی و انفرادی خود سکوهای اغلب آرام تمرین استقلال را به وجد می آورند.

پاس های دقیق در کنار استپ های زیبای داریوش شجاعیان باعث شده تا چشم هواداران استقلال در طول تمرین به این بازیکن باشد تا در طول 90 دقیقه، هافبک تازه وارد آبی ها هیجانی به سکوها وارد کند. مهدی قائدی نیز وضعیت مشابه شجاعیان دارد؛ بازیکن کوتاه قامت استقلالی ها در یک هفته ی گذشته بارها با حرکات انفرادی تشویق های ممتد هواداران را با خود همراه کرده و گل های زیبای او باعث شده تا خیلی زود هواداران برای اسامی جدید انتخاب کنند.

حضور این دو بازیکن تکنیکی در استقلال لیگ هفدهم یکی از بزرگترین تفاوت های استقلال نسبت به فصل گذشته است. آبی ها در سالیان گذشته بازیکنانی از این دست کمتر در اختیار داشتند و حالا با حضور این دو بازیکن تکنیکی و ریز نقش، منصوریان خوش اقبال است که می تواند استقلالی جذاب تر را به هوادارن عرضه کند.

 

 

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان