//
کدخبر: ۳۷۴۶۶۳ //

واکنش راموس به عدم حضورش در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی

سرخیو راموس در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار نگرفت و امروز با انتشار یک بیانیه، به این قضیه واکنش نشان داد.

واکنش راموس به عدم حضورش در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی
به گزارش فرتاک نیوز،

جمعه گذشته لوئیس انریکه، مربی تیم ملی اسپانیا، اسامی 26 بازیکن منتخب خود برای جام جهانی را اعلام کرد و در آن فهرست، سرخیو راموس حضور نداشت. راموس در پی اس جی به شکل ثابت بازی می‌کند و مصدومیت را کاملا پشت سر گذاشته ولی شانس حضور در جام جهانی را از دست داد.

پس از سه روز، سکوت راموس شکست و او با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود نوشت:«فصل گذشته سخت و دشوار بود، هم به خاطر وفق پیدا کردن با فضای تیم و شهر جدیدم و هم به خاطر مصدومیت های متوالی. با تمام روح و جان تلاش کردم به روزهای خوب گذشته برگردم و مصدومیت را فراموش کنم. برای اینکه به اهدافی که از قبل مشخص کرده بودم، برسم. خوشبختانه می توانم بگویم که در فصل جاری به فرم سابقم برگشته‌ام و بار دیگر در حال لذت بردن از فوتبال در پی اس جی و شهر بزرگ پاریس هستم.

جام جهانی؟ البته که یکی از رویاهای بزرگ من بود و می توانست پنجمین جام جهانی‌ام باشد ولی متاسفانه بازی ها را باید از خانه تماشا کنم. سخت است ولی هر روز خورشید طلوع می کند و هیچ چیز برای من تغییر نخواهد کرد. نه عشقم به فوتبال و نه ذهنیتم عوض نخواهد شد. من مثل سابق 24 ساعت خودم را وقف فوتبال خواهم کرد. این حس واقعی من است و دوست داشتم با شما به اشتراک بگذارم. ممنون برای لطف و محبت‌تان. برای من هنوز چالش ها و اهداف زیادی باقی مانده است. به زودی می‌بینم‌تان.» 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۶۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان