//
کدخبر: ۳۷۴۶۴۸ //

خط خورده های تیم ملی ناراحت نیستند/ جوانها در آغوش کی‌روش و مسافران دوحه

در پایان اردوی داخلی تیم‌ملی، بازیکنان جوانتر از مسافران دوحه جدا شدند و باتجربه ارزشمند کمپ تیم‌ملی را ترک کردند.

خط خورده های تیم ملی ناراحت نیستند/ جوانها در آغوش کی‌روش و مسافران دوحه
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی در روزهای گذشته میهمانان عجیبی داشت که شاید چهره آنها حتی برای شدیدترین دنبال‌کنندگان فوتبال نیز آشنا نبود. بازیکنانی جوان از تیمهای گاها پایین جدولی که ناگهان به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا در غیاب ستاره‌های لژیونر، تعداد حاضران در تمرین را به حد استاندارد برسانند.

شاید لازم باشد یک بار دیگر نام آنها را مرور و ثبت کنیم: امیرعلی صادقی(استقلال)، محمدمهدی احمدی(پرسپولیس)، محمدحسین اسلامی(ذوب‌آهن)، محمد قربانی(سپاهان)، محمدامین حزباوی(فولاد)، علیرضا باویه(فولاد)، مهدی هاشم‌نژاد(تراکتور)، احمد شریعت‌زاده(صنعت نفت)، سینا عبداللهی(نفت مسجدسلیمان)، آریا برزگر(نفت مسجدسلیمان) و امیرسامان تورانیان(مس کرمان).

این نفرات که در تیمهای باشگاهی نیز به دیده تردید برای حضور در زمین دیده می‌شوند، چند روزی پا به پای ستاره‌های ملی تمرین کردند و حتی در دیدار مقابل نیکاراگوئه کم و بیش به میدان رفتند تا تجربه یک بازی ملی را هم کسب کرده باشند.

حالا با پایان اردوی داخلی و سفر به دوحه، این جوانها نیز اردوی تیم ملی را ترک کردند. اگرچه این تجربه ارزشمند برای بازیکنانی است که برخی در آینده به تیم بزرگسالان هم برسند اما گروهی از هواداران فوتبال اعتقاد دارند که کی‌روش می‌توانست این فرصت را به بازیکنانی سرشناس و نامدار از لیگ برتر بدهد که شاید حتی می‌توانستند نظر او را هم جلب یا حداقل فضای تمرین را رقابتی کنند.

به هر حال در پایان تمرین امروز، هیچ کدام از این نفرات در حین خداحافظی و ترک کمپ، ناراحت و ناراضی نبود. آنها از مسافرت به دوحه برای حضور در جام جهانی بازماندند و دیگر را بدرقه کردند اما از همان روز اول هم قرار بود چنین سرنوشتی داشته باشند. بنابراین در آغوش کی‌روش و ستاره‌ها لبخند زدند و بابت این فرصت از سرمربی پرتغالی تشکر کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۶۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان