//
کدخبر: ۳۷۴۶۱۱ //

ترکیب احتمالی آمریکا برای دیدار با ایران

تیم ملی آمریکا بعد از هشت سال مجددا راهی جام جهانی شده و در سومین دیدار خود و در یک روز تاریخی یعنی در هشتم آذر به مصاف ایران می‌رود.

ترکیب احتمالی آمریکا برای دیدار با ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال آمریکا چند روز زودتر از سایر تیم‌های ملی خودش را به قطر رسانده تا مقدمات حضور قدرتمند خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ آماده کند. گرگ برهالتر و شاگردانش بعد از هشت سال در جام جهانی حضور دارند و تیم متحول شده او در گروه ایران، ولز و انگلیس حضور دارد.

سرمربی تیم ملی آمریکا چندی پیش انگلیس را قدرت بلامنازع این گروه دانسته بود و گفته بود تیمش برای صعود از گروه به دنبال برتری در دیدار با ایران و ولز است.

آمریکایی‌ها در سومین و آخرین بازی خود در این بازی‌ها با تیم ملی ایران دیدار خواهند کرد و باید دید تا آن موقع امیدی برای صعود خواهند داشت یا خیر اما به همین مقدار، تیم ملی ایران هم امیدوار است با کسب امتیاز از دو بازی نخست خود مقابل ولز و انگلیس، در دیدار با آمریکا امیدوار به صعود به مرحله بعد باشد.

در این گزارش مروری بر وضعیت فعلی آمریکا و اسامی ۲۶ بازیکن نهایی این تیم خواهیم داشت و به سراغ ترکیب احتمالی این تیم در دیدار نخست با ولز خواهیم رفت:

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، فهرست نهایی خود را در روز چهارشنبه ۹ نوامبر اعلام کرد و شگفتی‌های زیادی در آن رخ داد. تعجب‌آورترین اتفاق در این فهرست حذف زک استفن، دروازه‌بان میدلزبورو بود که در چند ماه اخیر گزینه نخست برهالتر در درون دروازه بود.

کریستین پولیسیچ ستاره بدون چون و چرای تیم ملی آمریکاست. توانایی او در حفظ سلامتی و به دوش کشیدن بار تهاجمی تیمش، نقش تعیین‌کننده‌ای در پیش‌برد اهداف آمریکا خواهد داشت.

تایلر آدامز و برندن آرانسون، دو بازیکن آمریکایی لیدز یونایتد که امسال عملکرد خوبی در این تیم داشته‌اند، با توانایی بالای خود در پرسینگ و تحت فشار گذاشتن حریف، دو گزینه ایده‌آل برای سبک بازی تیم برهالتر هستند.

وستون مک‌کنی، یکی دیگر از اعضای ثابت خط هافبک آمریکاست که با تایلر آدامز و یونس موسی همکاری زیادی در خط هافبک دارد و به عنوان مثلث «MMA» نامیده می‌شوند. غیبت هر یک از این سه بازیکن برای آمریکا گران تمام می‌شود و سلامت آنها از اهمیت حیاتی برخوردار خواهد بود.

نقاط قوت

خط هافبک آمریکا نقطه قوت این تیم است. حضور مک‌کنی، آدامز و موسی در خط هافبک آمریکا یک نقطه قوت برای این تیم است. دفاع‌های کناری آمریکا هم دیگر نقطه قوت این تیم هستند. حضور "آنتونی رابیسنون" در چپ و "سرجینیو دست" در راست به برهالتر کمک می‌کند که نقط قوت خود را حول این دو بازیکن بچیند. با این حال ترکیب آمریکا عمق چندان زیادی در غیاب این بازیکنان ندارد.

در درون دروازه نیز اوضاع تا چند ماه قبل چندان خوب نبود اما مت ترنر با پیراهن آرسنال در بازی‌های حذفی به میدان می‌رود و به نظر می‌رسد اوضاع در این قسمت اکنون مساعد است.

نقاط ضعف

تعداد زیادی علامت سوال درباره آمریکا در جام جهانی وجود دارد. توجهی علامت سوال روی این تیم که به جام جهانی می‌رود وجود دارد. مهم‌ترین آنها درباره خط حمله آمریکاست. تثبیت جایگاه ژسوس فریرا در خط حمله به خاطر توانایی‌های این بازیکن نیست بلکه آمریکا گزینه قابل اتکای دیگری ندارد!

یکی از سردرگمی‌ها در خط دفاعی است. واکر زیمرمن یکی از گزینه‌های شروع کننده در ترکیب آمریکاست اما گزینه دوم نامشخص است. مایلز رابینسون می‌توانست این گزینه باشد اما مصدومیت از ناحیه آشیل به شانس او برای حضور در جام جهانی پایان داد. کریس ریچاردز می‌توانست یک گزینه احتمالی برای این پست باشد اما مصدومیت به شانس او خاتمه داد.

ترکیب تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲

ترکیب اصلی آمریکا کاملا واضح است، اگرچه هنوز تصمیمات اندکی درباره برخی پست‌ها باقی مانده است. جدا از مدافع میانی ابتدایی در کنار واکر زیمرمن، سوال دیگر در پست هافبک سوم است. وقتی وستون مک‌کنی و تایلر آدامز، سالم باشند، حضورشان در ترکیب اصلی قطعی است. به نظر می‌رسد نفر بعدی بازیکنی خواهد بود که در جنگ‌های هوایی درگیر شود.

ترکیب احتمالی آمریکا (۱-۲-۳-۴): ترنر - رابینسون، زیمرمن، کارتر ویکرز، دست - آدامز، مک کنی، موسی - پولیشیچ، آرانسون - فریرا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان