//
کدخبر: ۳۷۴۳۲۰ //
ساعات تلخ کاپیتان تیم ملی:

امید ابراهیمی جام جهانی را از دست داد

به احتمال فراوان، امید ابراهیمی، هافبک باتجربه تیم ملی در جام جهانی قطر حضور نخواهد داشت.

امید ابراهیمی جام جهانی را از دست داد
به گزارش فرتاک نیوز،

هافبک دفاعی پرتلاش تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته تنها دو دقیقه بعد از ورود به زمین در بازی برابر نیکاراگوئه با مصدومیتی شدید مواجه شد و روی برانکارد، زمین را ترک کرد. از میزان شدت مصدومیت این بازیکن تاکنون خبری منتشر نشده است و به نظر می‌رسد که تا امروز ظهر اعلام خواهد شد.

مصدومیت امید ابراهیمی از ناحیه کشاله ران است؛ او که پیش از این از ناحیه یاد شده مصدومیتی جزئی داشت، بعد از اتفاق شب گذشته، کادرفنی و هواداران تیم ملی را به شدت نگران کرد تا یادآور صحنه‌ای مشابه از جام جهانی 2018 باشد.

در لحظه خروج از زمین، حالت صورت امید ابراهیمی طرفداران تیم‌ملی را به شدت نگران کرد.

ابراهیمی که به واسطه سبک فوتبال فیزیکی و جنگنده، معمولا با مصدومیت‌هایی مواجه می شود، در جریان بازی اول ایران در دور گروهی جام جهانی 2018 مقابل مراکش نیز به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد. البته امید در آن دیدار بعد از ده دقیقه تحمل درد، مجبور به تعویض شد و در بازی با اسپانیا نیز همین شرایط را داشت.

حالا این هافبک 35 ساله در انتظار جواب آزمایشی است که تعیین خواهد کرد که آیا او می تواند در آخرین جام جهانی احتمالی خود حضور داشته باشد یا خیر؟
ابراهیمی یکی از بازیکنان مورد علاقه کی‌روش به حساب می آید و این مربی پرتغالی نیز به هیچ عنوان دوست ندارد در آستانه شروع جام با خبر بد دوری او از میادین مواجه شود.

به نظر می‌رسد ابراهیمی، دچار پارگی همسترینگ شده و به احتمال فراوان نمی‌تواند در جام جهانی عضو تیم ملی ایران باشد.

اگرچه که مسئولان تیم‌ملی فعلا ترجیح می‌دهند در این خصوص سکوت کنند اما به نظر می‌رسد پس از آنچه «بررسی نهایی» می‌خوانند، اطلاعیه رسمی را در خروجی وبسایت فدراسیون فوتبال قرار بدهند. هرچه هست باید در انتظار اعلام خبر رسمی از سوی پزشکان تیم ملی بمانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان