//
کدخبر: ۳۷۳۷۴۹ //
ون پارس 2 – شمس آذر 2

لیگ یک / پر گل و جنجالی با طعم صدرنشینی

مصاف تیم های ون پارس – شمس آذر قزوین پر گل و دیدنی و البته جنجالی از آب در آمد. نتیجه ای که اگر چه باب میل شمس آذر نبود اما موجب صدرنشینی این تیم شد.

لیگ یک / پر گل و جنجالی با طعم صدرنشینی
به گزارش فرتاک نیوز،

ون پارس که در نیمه دوم جدول برای ادامه حضور در جمع تیم های دسته اولی می کوشد، در همان دقایق ابتدایی مجبور به تعویض های زودهنگام شد. تعویضی هایی که ناشی از مصدومیت بود و به نوعی نظم تیمی تیم میزبان را بهم ریخت. دو گل در نیمه نخست از سوی پویا سرآبادانی و علی اصغر اعرابی که در دقایق 10 و 25 به ثمر رسید از عزم جزم تیم میهمان برای رسیدن به سه امتیاز مسابقه و بازگشت به صدر جدول خبر می داد. در نهایت نیمه نخست بدون حادثه دیگری و با نتیجه دو بر صفر به سود شمس آذر پایان یافت.

شاگردان سعید دقیقی به نظر می رسد با پایان نیمه نخست خود را برنده این دیدار می دانستند و در نیمه دوم به نظر با غرور خاصی وارد میدان شدند. ون پارس که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، در نیمه دوم سر و پا حمله شد و در عرض دو دقیقه گل های خورده را جبران کند. در دقیقه 63 ابوذر صفرزاده فاصله را به حداقل رسید و یک دقیقه بعد محمد امین کاویانی بازی را به تساوی کشاند. این برای شاگردان سعید دقیقی قابل باور نبود و در دقایقی که فرصت داشتند به دنبال تغییر نتیجه بازی بودند، اما دیگر کمی دیر شده بود. دقایق پایانی بازی تحت تاثیر اتفاقات جنجالی بود. داور در فاصله سه دقیقه ابتدا بازیکن تیم شمس آذر (ارسلان آزادی) و در ادامه بازیکن تیم ون پارس (میثم آقایی) را از زمین بازی اخراج کرد و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

با وجود از دست دادن پیروزی در اصفهان شاگردان سعید دقیقی با 24 امتیاز به صدر جدول برگشتند چون تیم فجر سپاسی در خانه دو بر یک به تیم خوشه طلایی باخت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۷۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان