//
کدخبر: ۳۷۳۶۲۵ //

گواردیولا روی ابرها: شادی در مرز جنون (عکس)

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، شادی جالبی بعد از برتری تیمش مقابل فولام از خود بروز داد.

گواردیولا روی ابرها: شادی در مرز جنون (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 منچسترسیتی امشب و در دیداری دشوار و در شرایطی که فاصله ای تا از دست دادن امتیاز نداشت، 1-2 از سد فولام گذشته و به پیروزی رسید. سیتیزن ها با اخراج ژوآئو کانسلو بخش زیادی از این دیدار را 10 نفره بازی کرده و برای کسب این برتری به شدت به دردسر افتادند.

در دقیقه 95 این دیدار بود که منچسترسیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد. ارلینگ هالند که دقایقی پیش وارد زمین شده و یک بار نیز دروازه فولام را در موقعیت آفساید باز کرده بود، پشت توپ قرار گرفته و موفق شد در ثانیه های پایانی گل برتری بخش تیمش را به ثمر برساند. این پیروزی شیرین و لحظه آخری باعث شد پپ گواردیولا اینگونه از خود بیخود شده و رو به دوربین، خوشحالی خود بابت این پیروزی مهم و سه امتیاز حساس دیدار امشب را بروز دهد.

فردا آرسنال در دیداری دشوار به مصاف چلسی می رود و پپ گواردیولا امیدوار است توپچی ها در این بازی امتیاز از دست بدهند و صدرنشینی سیتی مسجل شود. این فصل و بر خلاف تصور بسیاری، به نظر می رسد آرسنال جدی ترین رقیب منچسترسیتی برای فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر محسوب می شود و این بار به جای یورگن کلوپ، شاگرد سابق پپ گواردیولا می تواند جلوی تکرار قهرمانی های سیتی را بگیرد.

bxb3gggr

4cba0wmh

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان