//
کدخبر: ۳۷۲۶۹۱ //

صعود بایرن مونیخ به صدر جدول و شکستی دیگر برای یاران آزمون

هفته دوازدهم بوندس‌لیگای آلمان با ثبت یک پیروزی قاطع برای مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها و شکستی دیگر برای بایرلورکوزن همراه شد.

صعود بایرن مونیخ به صدر جدول و شکستی دیگر برای یاران آزمون
به گزارش فرتاک نیوز،

 در دومین روز از هفته دوازدهم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران 4 بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم بایرن مونیخ میهمان خود ماینتس را با نتیجه قاطع 6 بر 2 در هم کوبید و به لطف 3 امتیاز این بازی موقتاً به صدر جدول صعود کرد.

سرژ گنبری 5، جمال موسیالا 28، سادیو مانه 43، لئون گورتسکا 58، ماتیس تل 79 و اریک ماکسیم چوپو موتینگ در دقیقه 86 گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساندند و سیلوان ویدمر در دقیقه 4+45 گل نخست و مارکوس اینگوارتسن در دقیقه 82 گل‌های ماینتس را زدند. با این نتیجه بایرن مونیخ 25 امتیازی شد و با 2 امتیاز و یک بازی بیشتر از یونیون برلین بالاتر از این تیم قرار گرفت.

همزمان با این بازی، بایرلورکوزن در ادامه نتایج ناامیدکننده‌اش در این فصل با نتیجه 2 بر صفر مغلوب لایپزیگ شد. کریستوفر انکونکو در دقیقه 32 و تیمو ورنر در دقیقه 83 دروازه بایرلورکوزنی که مهاجم ایرانی‌اش سردار آزمون را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، باز کردند. با این نتیجه لایپزیگ 19 امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد اما لورکوزن با 9 امتیاز در رده شانزدهم جدول 18 تیمی بوندس‌لیگا باقی ماند.

در دو بازی دیگر، اشتوتگارت در خانه برابر آگزبورگ 2 بر یک پیروز شد و ولفسبورگ نیز با نتیجه 4 بر صفر میهمانش بوخوم را در هم کوبید.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت از ساعت 20 به وقت تهران دورتموند میهمان اینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۶۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان