//
کدخبر: ۳۷۲۴۶۷ //

رحمتی: سعی داریم فوتبال خوبی به نمایش گذاریم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تیم ما یک تیم خیلی خوب است که سعی دارد فوتبال خوبی به نمایش گذارد.

رحمتی: سعی داریم فوتبال خوبی به نمایش گذاریم
به گزارش فرتاک نیوز،

سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران اظهار داشت: اتفاقی که در شهر شیراز افتاد را به همه هموطنان عزیز تسلیت می‌گویم. نمی‌دانم باید چه بگویم. ان‌شاالله این شرایط هرچه زودتر تمام شود و به زندگی عادی برگردیم.

وی افزود: فردا با تیم خیلی خوب نساجی بازی داریم. کادر مدریتی و فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارند؛ در چند هفته گذشته هم نشان دادند تغییر و تحول بزرگی داشتند. نتایج خیلی خوبی هم گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم بیان کرد: بازی خیلی سختی داریم. در طول هفته سعی کردیم شرایط را به بازیکنان توضیح بدهیم، بچه‌ها هم نشان دادند در بازی‌های گذشته روند رو به رشد خیلی خوبی داشتیم.

رحمتی ادامه داد: تمام تمرکزمان را برای موفقیت تیم گذاشته‌ایم و توانستیم یک مقدار به آن شرایط تعادلی که نیاز داشتیم، برسیم. مطمئنم فردا بازی خیلی خوبی شاهد خواهیم بود. تیم ما یک تیم خیلی خوب است که سعی دارد فوتبال خوبی به نمایش گذارد.

وی اضافه کرد: آرزوی سلامتی برای مجموعه 2 تیم دارم و ان‌شاءالله به لطف خدا و انرژی مثبت هواداران و تلاش بازیکنان بازی فردا را به سود خود خاتمه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گ اظهار داشت: با 6-7 کلین‌شیت اتفاقی نخواهد افتاد. امروز با بچه‌ها صحبت کردم و به آنها توضیح دادم که هر موقع توانستند این ارقام و آمارها را بالای 2 رقم ببرند و استمرار زیادی داشته باشند، می‌توان روی آن مسئله صحبت کرد.

رحمتی افزود: تمرکزی که بچه‌ها از اول لیگ گذاشتند بسیار خوب بود حتی در مسابقاتی که شکست خوردیم، تک موقعیت‌ها بازی را مشخص کرد. کوچک‌ترین اشتباهات منجر می‌شد که گل دریافت کنیم. در این مدت سعی کردیم که با کمک بچه‌ها،‌ تمرکز زیادی بدست آوریم و بچه‌ها نیز تصویرسازی خیلی خوبی داشتند.

وی ادامه داد: امیدوارم تا آنجا که می‌شود بتوانیم به جایگاهی که در شان استان مرکزی و مردم خوب اراک است، این روند را ادامه دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۴۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان