//
کدخبر: ۳۷۲۰۱۹ //

عکس| خاطره تلخ بازیکن مغضوب ساپینتو از تیم هوادار!

تیم هوادار آخرین بار در دور برگشت مسابقات لیگ برتر بیست و یکم در حالی به مصاف استقلال رفت که در پایان با یک بازیکن بیشتر تن به شکست مقابل شاگردان فرهاد مجیدی داد.

عکس| خاطره تلخ بازیکن مغضوب ساپینتو از تیم هوادار!
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار هفته یازدهم تیم استقلال مقابل هوادار در حالی برگزار می‌شود که رویارویی آبی‌پوشان تهرانی مقابل این تیم همشهری، یادآور خاطره تلخ اخراج یکی از بازیکنان استقلال در آن دیدار است.

سیاوش یزدانی مدافع ثابت فصل گذشته استقلال در دقیقه ۸۸ آن مسابقه با یک اقدام غیر حرفه ای خودش را کاندیدای دریافت کارت قرمز کرد! این مدافع دقایقی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیمش و در حالی که بازیکنان هوادار مشغول حمله بودند توپی که بیرون زمین بود را وارد بازی کرد و به همین علت با کارت زرد دوم مواجه و در نهایت مجبور شد زمین بازی را ترک کند! سیاوش یزدانی پس از این اقدام هرگز توضیح درستی در رابطه با علت انجام این کارش نداد.

شایان ذکر است؛ دیدار برگشت تیم های هوادار و استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج با پیروزی دو بر یک استقلال به پایان رسید. رودی ژستد از روی نقطه پنالتی و امیر ارسلان مطهری گل‌های استقلال در آن دیدار را به ثمر رساندند.

ناگفته نماند؛ سیاوش یزدانی این روزها نیز به دلیل انتشار یک توییت انتقادی نسبت به برگزاری جشن تولد سرمربی پرتغالی تیمش مغضوب ساپینتو شده و از حضور در تمرینات استقلال محروم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان