//
کدخبر: ۳۷۱۹۵۴ //

بیانی: بدون زمین و تماشاگر فرقی ندارد در کدام ورزشگاه با استقلال بازی کنیم/ اصل ضدفوتبال نیستیم

مربی تیم فوتبال هوادار گفت که برای آنها بازی کردن برابر استقلال در ورزشگاه آزادی تفاوتی با استادیوم پاس قوامین ندارد چون از زمین و تماشاگر بی‌بهره‌ هستند.

بیانی: بدون زمین و تماشاگر فرقی ندارد در کدام ورزشگاه با استقلال بازی کنیم/ اصل ضدفوتبال نیستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهرخ بیانی درباره دیدار هوادار و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال و هوادار تیم‌های خودم هستند، استقلالی تیمی است که سال‌ها آنجا بازی کردم و در هوادار نیز مربی هستم. از زمانی که با ساکت الهامی در نساجی مازندران و امسال هوادار هستیم به استقلال نباخته‌ایم. پیش از شروع لیگ دیدار تدارکاتی با استقلال بازی کردیم که آنجا هم شکست نخوردیم. ساپینتو از تیم ما که به تازگی از اردوی ترکیه بازگشته بود، خیلی تعریف کرد و باور نمی‌کرد چنین تیم خوبی داشته باشیم.

وی افزود: استقلال تیم قابل احترامی است و مدیریت، کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و مهم‌تر از آنها هواداران خوب‌شان است. هر بازی در لیگ سخت‌تر می‌شود. تیم‌ها نزدیک به هم شده‌اند و امتیاز گرفتن دشوار شده است. اگر به جدول نگاه کنید بین تیم اول تا دهم لیگ فاصله زیادی وجود ندارد.

مربی هوادار در واکنش به اعتراض تیم‌هایی مثل استقلال به تدافعی بازی کردن برخی تیم‌ها در لیگ گفت: ما تیم تدافعی نیستیم و ضد فوتبال بازی نمی‌کنیم. یک زمان هست که زمین بد است، مثل انقلاب کرج که با پیکان بازی کردیم و چون چمن بلند بود و زمین افتضاح، مجبور شدیم رو به توپ‌های بلند بیاوریم. پیکانی‌ها هم از زمین ناراضی بودند و سرمربی‌شان در کنفرانس خبری درباره این موضوع صحبت کرد. ما و پیکان تیم‌های تهرانی هستیم ولی چون زمین نداریم باید به کرج برویم. وقتی بازی در کرج باشد، باید ناهار و صبحانه را یکی کرده و 4 ساعت قبل از بازی حرکت کنیم. فقط می‌خواهیم بازی‌ها برگزار شود و کسی لذت نمی‌برد.

بیانی با اشاره به برگزاری بازی روز جمعه با استقلال در ورزشگاه پاس قوامین گفت: درست است که میزبان هستیم ولی وقتی زمین خوب نیست و هوادار نداریم، چه فرقی برای‌مان دارد؟ می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم، بنابراین با ساکت الهامی صحبت کردیم و دوست داریم بازی در آزادی برگزار شود. زمانی که ساکت الهامی قرارداد بست اولین چیزی که برای تمرین خواست، زمین خوب بود. فوتبال تیم ما را روی زمین بازی می‌کند. بازیکنان جوان ما دوست دارند برابر تیم‌هایی مثل استقلال که پخش مستقیم می‌شود خودشان را نشان دهند و انگیزه زیادی دارند. این بازی برای آنها ویترین است. بازیکن جوان هر چقدر هم در لیگ خوب باشد در دیدار با استقلال بیشتر دیده می‌شود.

وی ادامه داد: شاید تیمی مثل سپاهان با برگزاری بازی ما با استقلال در آزادی مخالف باشد اما وقتی بُعد مسافت نداریم و بازی بدون تماشاگر است، چه فرقی می‌کند؟ اگر چه اعتقاد دارم بازی با هواداران هم مشکلی نداشت چون حضور هواداران انگیزه بازیکنان‌مان را بیشتر می‌کند.

مربی هوادار خاطرنشان کرد: به لحاظ سرمایه ضعیف‌تر از استقلال هستم. کل بودجه هوادار 25 میلیارد تومان است، در صورتی که شاید قرارداد یک بازیکن استقلال این مقدار باشد. بنابراین، هر امتیازی که از استقلال بگیریم برای ما قابل قبول خواهد بود. امیدوارم داور خوبی برای این بازی انتخاب کنند. در دیدار با پیکان قبل از اینکه گل بخوریم روی بازیکن ما خطا شده بود. یک پنالتی‌مان نیز گرفته نشد. به داوران احترام می‌‌گذاریم اما امیدوارم برای دیدار با استقلال داوری انتخاب شود که دو تیم با مشکل روبه‌رو نشوند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۹۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان