//
کدخبر: ۳۷۱۷۳۶ //

روبرتو مانچینی: به فکر استعفا از سرمربیگری ایتالیا بودم

سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید به دست کشیدن از هدایت آتزوری فکر کرده است.

روبرتو مانچینی: به فکر استعفا از سرمربیگری ایتالیا بودم
به گزارش فرتاک نیوز،

روبرتو مانچینی می‌گوید بعد از ناکامی ایتالیا در صعود به جام جهانی 2022 به فکر استعفا از سرمربیگری این تیم افتاده بود.

مانچو در گفت‌و‌گو با نشریه گاتزتا دلواسپورت اظهار داشت: در مسیر صعود به جام جهانی ما مرتکب اشتباهاتی شدیم و البته شما باید کمی خوش‌شانس هم باشید، اتفاقی که در یورو رخ داد و ما با شایستگی قهرمان آن شدیم. باید شکست‌ها را هم بپذیریم، حتی اگر سخت باشند و از اول شروع کنیم. در مرحله انتخابی ما همیشه تیم اول گروه بودیم و حتی در بازی‌مان مقابل سوئیس در بازل هم بر اوضاع مسلط بودیم. در بازی دوم مقابل سوئیس در رُم کار کمی سخت‌تر بود و بعد هم آن پنالتی دقیقه 89 که از دست دادیم. در گروهی که در آن قرار داشتیم، شرایط طوری بود که اجازه می‌داد با همه مشکلات و مصدومانی که داشتیم، بتوانیم با آرامش کارمان را پیش ببریم و بیشتر هم بابت همین موضوع حسرت می‌خورم.

مانچینی ادامه داد: صرف‌نظر از بازی برابر مقدونیه که یک بازی نفرین شده بود و ما در دقیقه 94 با اولین شوت حریف گل خوردیم، ما در حالی به پلی‌آف رفته بودیم که حتی یک شکست هم نداشتیم. من همیشه برای هدایت تیم ملی انگیزه داشتم و این دو بازی اخیرمان در لیگ ملت‌ها که باعث شد به مرحله نهایی برسیم هم کمک کننده بود اما از الان سخت‌ترین ماه آغاز می‌شود.

سرمربی آتزوری در انتها اظهار داشت: زمانی که اوضاع خوب پیش نمی‌رود، کاملاً مشخص است که مسئولیت با سرمربی است و البته می‌‌تواند هم باشد. به همین دلیل من به کناره‌گیری از تیم ملی هم فکر کردم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان