//
کدخبر: ۳۷۱۰۱۸ //

رافت: پرسپولیس ۴ مهاجم خوب دارد/لوکادیا می‌تواند با هوش بالایی که دارد به پرسپولیس کمک کند

یک بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم شرایط خوبی را دارد.


رافت: پرسپولیس ۴ مهاجم خوب دارد/لوکادیا می‌تواند با هوش بالایی که دارد به پرسپولیس کمک کند
به گزارش فرتاک نیوز،

پایان رافت، درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: تیم شرایط خوبی دارد و صدرنشین است. شرایط همه تیم‌ها مثل هم است. پرسپولیس در چندسال اخیر اسکلت اصلی تیم ملی را تشکیل داده و همیشه تعداد زیادی بازیکن در اردوی تیم ملی دارد. امسال پرسپولیس تغییرات زیادی را شاهد بودیم و به همین خاطر باید به پرسپولیس نگاه منطقی داشته باشیم. در این بین برخی تیم‌ها تغییرات کمی داشتند و توانستند تیم خود را تقویت کنند. چند تیم در این لیگ برای قهرمانی می‌جنگند و پرسپولیس هم در این بین شرایط خوبی دارد و صدرنشین است.

او درباره عملکرد خط دفاع پرسپولیس هم گفت: دفاع در یک تیم فقط مربوط به خط دفاع نمی‌شود و باید دفاع تیمی خوب باشد. کلیه بازیکنان تیم وقتی توپ از دست می‌دهند باید خوب کار کنند. تفکرات آقای گل‌محمدی این‌گونه بوده که امسال پرسپولیس روی دفاع تیمی بیش‌تر کار کند و تیم از این نظر شرایط خوبی داشته باشد. الان بیرانوند در خط دروازه و مدافعان واقعا خوب کار کردند و نمره قبولی گرفته‌اند.

رافت درباره عملکرد  لوکادیا در پرسپولیس هم گفت: او بازیکن خوبی است و تجربه بازی در تیم‌های خوبی را دارد و می‌تواند با هوش بالایی که دارد به پرسپولیس کمک کند. البته خط هافبک هم باید در بازی‌سازی بهتر کار کند و لوکادیا را در فرصت گلزنی قرار دهد.

وی درباره  این که آیا با حضور دیاباته پرسپولیس باید تغییر سیستم بدهد هم گفت: این موضوع به نظر کادر فنی برمی‌گردد. شاید آقای گل‌محمدی بخواهد از دیاباته به عنوان یار تعویضی استفاده کند. الان پرسپولیس ۴ مهاجم خوب دارد که می‌توانند با نظر کادر فنی پرسپولیس برای این تیم به میدان بروند. در این بین حتما به عبدی، پاکدل و دیاباته هم بازی می‌رسد و این‌گونه نیست که آن‌ها فقط نیمکت نشین باشند.

این مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم اظهار کرد: عناصر قهرمانی پرسپولیس سه مورد هستند که اگر با هم هماهنگ باشند تیم قهرمان می‌شود. یک از این عناصر هواداران هستند که با حضورشان  در بازی‌ها به تیم روحیه می‌دهند. از طرف دیگر مدیریت باشگاه هم باید تلاش کند تا تیم از نظر مالی و پشتیبانی مشکلی نداشته باشد و کارها خوب پیش برود. در آخر هم به کادر فنی برمی‌گردد که باید نقاط ضعف را بررسی کنند و با برطرف کردن این نقاط ضعف کمک کنند تیم شرایط خوبی را از نظر فنی در بازی‌ها داشته باشد و بتواند بازی‌های خوبی ارائه بدهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان