//
کدخبر: ۳۶۸۲۸۸ //

امیدهای پرسپولیس یحیی را سورپرایز کردند

سرمربی پرسپولیس درابتدای نیمه دوم مقابل فولاد ترکیب تیمش را جوان کرد.

امیدهای پرسپولیس یحیی را سورپرایز کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس و فولاد در حالی امروز و از ساعت 17 در ورزشگاه کاظمی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که شاگردان جواد نکونام موفق شدند میزبان خود را با یک گل شکست دهند.

نکته قابل توجه در این بازی تغییر صددرصدی ترکیب پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم بود. یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت تا کلیه بازیکنانی که در نیمه اول به میدان رفته بودند را تعویض کرده و با یک ترکیب کاملا جوان نیمه دوم مقابل فولاد حاضر شود.

کادر فنی قرمزها برای محک زدن بازیکنان جوان در یک بازی پرفشار در آغاز نیمه دوم، همه بازیکنان را تعویض کردند و ترکیب تیم را بازیکنان جوان تیم و اعضای تیم امید تشکیل دادند.

امیررضا رفیعی، ابوالفضل سلیمانی، جواد امیدی، محمد مهدی احمدی، علی بابایی، علی خمس آبادی، امید فهمی، امیر نوری، علی جودکی، علیرضا خدادادی و رضا فلاحتی بازیکنانی هستند که در نیمه دوم مقابل فولاد حاضر شدند.

محمد مهدی احمدی تنها بازیکن رده سنی امید قرمزها است که در این فصل توانسته برای پرسپولیس در لیگ برتر به میدان برود و سایر بازیکنان تاکنون فرصت حضور در ترکیب این تیم را پیدا نکردند.

عملکرد بازیکنان جوان پرسپولیس در نیمه دوم مقابل تیم اصلی فولاد خوزستان هر چند با دریافت یک گل روی یک ضربه ایستگاهی از سوی علی قربانی همراه بود اما با تمجید کادر فنی همراه بود تا بازیکنان جوان این تیم یحیی را به آینده امیدوار کنند.

پر‌سپولیس عالیشاه، صادقی و دیاباته به دلیل مصدومیت و بیرانوند، پورعلی‌گنجی، ترابی، سرلک، امیری و هنانوف را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان