//
کدخبر: ۳۷۰۸۲۱ //

عسگری: یک پنالتی استقلالی‌ها گرفته نشد/ قضاوت حیدری راضی‌کننده نبود

کارشناس داوری کشورمان معتقد است داور باید یک پنالتی برای استقلال در دیدار با ذوب‌آهن اعلام می‌کرده است.

عسگری: یک پنالتی استقلالی‌ها گرفته نشد/ قضاوت حیدری راضی‌کننده نبود
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین عسگری درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار ذوب‌آهن - استقلال گفت: در مجموع قضاوت داوران راضی‌کننده نبود. نیمه اول مشکل خاصی وجود نداشت؛ به دلیل اینکه اتفاقی در محوطه جریمه‌ها رخ نداد و فقط یک اخطار به بازیکن ذوب‌آهن داده شد که درست بود.

وی افزود: در دقیقه 47 یک برخورد کاملاً مشکوک در محوطه جریمه اتفاق افتاد که من نمی‌دانم چرا داور آن را خطا نگرفت. آن خطا خیلی واضح بود. مدافع بی‌مهابا با دست و بدن بازیکن استقلال را دو متر آن طرف‌تر پرت کرد و باید پنالتی گرفته می‌شد. در دقیقه 53 هم یک صحنه دیگر اتفاق افتاد که مدافع ذوب‌آهن توپ را دفع کرد که توپ به دست برخورد کرد. این اتفاق طبق قانون هند نیست.

کارشناس داوری کشورمان در ادامه تصریح کرد: در نیمه دوم داور متأسفانه یکنواخت قضاوت نکرد؛ در دقیقه 84 یک برخورد خیلی ملایم بازیکن استقلال با مدافع ذوب‌آهن داشت که داور خطا گرفت، اما همین برخورد اگر از سمت مدافع باشد، خطا نمی‌گیرند. این یک اشکال بزرگ نزد داوران ماست که خطای مهاجمان را راحت می‌گیرند، اما خطای مشهود مدافعان را که پنالتی است، نمی‌گیرند. این اشکال را عمده داوران ما دارند. یکنواختی در قضاوت یکی از مهمترین اصول داوری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان