//
کدخبر: ۳۷۰۶۹۲ //

کار سخت پرسپولیس در آزادی؛ صفر را پاک کن

پرسپولیس برای بازگشت به صدر باید اولین باخت محمد ربیعی را به او تحمیل کند.

کار سخت پرسپولیس در آزادی؛ صفر را پاک کن
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس برای باقی ماندن در جمع صدرنشینان در پایان هفته نهم باید یک کار مهم را انجام بدهد. شاگردان یحیی گل‌محمدی باید یکی از سه صفر باقی‌مانده در جدول رده‌بندی را پاک کنند. هر سه صفر جدول مربوط به باخت تیم‌هاست. مس رفسنجان یکی از این سه تیم است که در 8 بازی قبلی خود باختی را تجربه نکرده است. پرسپولیس برای اینکه شانس بازگشت به صدر را در پایان هفته داشته باشد باید این کار مهم را انجام بدهد. پرسپولیس و مس رفسنجان در شرایطی کاملا متفاوت به هم رسیده‌اند. پرسپولیس بعد از یک روند خوب در دو هفته گذشته موفق به برد نشده است و مس رفسنجان بعد از روند نه چندان خوب سه بازی را بدون باخت و با دو برد پشت سر گذاشته است. این تیم در هر سه بازی گذشته گل زده است و این آمار نشان می‌دهد که یکی از بهترین خط حمله‌های فصل گذشته خط آتشش راه افتاده است.

نکته جذاب مس رفسنجان برای هواداران پرسپولیس آمار دفاعی این تیم است. بهترین خط دفاعی لیگ (به صورت مشترک) و بهترین خط دفاعی تیم‌های خارج از خانه است. این آمار در حالی به‌دست آمده که حامد لک درون دروازه این تیم حضور دارد. دروازه‌بانی که برای هواداران پرسپولیس یادآور خاطرات خوشی از فصل گذشته نیست. حامد لک اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد توانست در تیم جدیدش به روزهای خوب خود برگردد و حالا بالاتر از بسیاری از دروازه‌بانان لیگ قرار بگیرد.

تعاریف قربان بردیف از آخرین حریفش نشان از این دارد که پرسپولیس برای صدرنشین شدن کار سختی در این هفته دارد. بردیف بعد از باخت به مس رفسنجان از کیفیت این تیم ابراز شگفتی کرده و گفته بود حریف ما در این بازی با این کیفیت باید در تمام بازی‌های گذشته برنده از میدان خارج می‌شد. تیم محمد ربیعی فصل گذشته هم در هفته‌های ابتدایی با وجود عملکرد خوب برنده نمی‌شد و بعد از چندین هفته توانست روند خوبش را آغاز کند. به نظر می‌رسد اما این مربی جوان این فصل با تجربه بیشتر وارد میدان شده و توانسته حداقل تیمش را برای نباختن به میدان بفرستد. اتفاقی که یحیی گل‌محمدی می‌خواهد به آن پایان دهد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان