//
کدخبر: ۳۷۰۲۳۰ //

اعتراض بازیکنان استقلال به باشگاه؛ چرا خودتان تیم را بهم می ریزید؟

اظهارات اخیر یکی از مسئولان عالیرتبه باشگاه استقلال درباره لیست مازاد باعث شد تا گروهی از بازیکنان این تیم نسبت به مسأله موضع‎گیری کنند.

اعتراض بازیکنان استقلال به باشگاه؛ چرا خودتان تیم را بهم می ریزید؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در آستانه دیدارهای حساس تیم استقلال در نیمه دوم مسابقات نیم فصل اول و در شرایطی که این تیم هفته به هفته به دیدار دربی رفت فصل جاری نزدیک تر می شود. اظهارات فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در برنامه زنده تلویزیونی باعث شده تا تعدادی از بازیکنان استقلال در تماس با باشگاه نسبت به مواضع اخیر این مقام مسئول ابراز ناراحتی کنند.

سمیعی به تازگی در صحبتی که با یک برنامه تلویزیونی انجام داد گفت به زودی لیست مازاد بازیکنان برای نیم فصل از سوی ساپینتو به دست او می رسد تا درباره چهار یا پنج نفر تصمیمات جدیدی اتخاذ شود.

با توجه به اینکه استقلال در آستانه حضور در هفته نهم قرار داشته و پس از آن در هفته های دهم تا پانزدهم مسابقات حساسی از جمله دربی پیش روی این تیم است، برخی از بازیکنان در تماس با مسئولان باشگاه نسبت به این موضع گیری ابراز نگرانی کرده و این قبیل اظهارنظرها را دلیلی برای برهم ریختن آرامش بازیکنان در آستانه مسابقات پیش‌رو عنوان کرده اند.

شایان ذکر است؛ تیم استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته نهم لیگ برتر باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود. اما پیرو صحبت های معاون حقوقی باشگاه استقلال بسیاری از رسانه ها و کانال های هواداری، بازیکنان نیمکت نشین و یا آنهایی که هنوز فرصت بازی پیدا نکرده اند را با گمانه‌زنی در لیست خروجی استقلال قرار داده‌ و اسامی شان را بین نفرات خروجی گذاشته اند!

منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان