//
کدخبر: ۳۶۶۹۵۴ //

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی با تغییر مهم در خط دفاعی/ ساپینتو به دنبال گلزنی با مثلث هجومی

آبی‌ها در بازی برابر نساجی احتمالا تغییرای در ترکیب خود خواهند داشت.

ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی با تغییر مهم در خط دفاعی/ ساپینتو به دنبال گلزنی با مثلث هجومی

استقلال امشب و در هفته ششم لیگ برتر در حالی به مصاف نساجی می‌رود که این تیم فصل گذشته ۳ بار برابر تیم فرهاد مجیدی به تساوی رسید که آخرین بار باعث حذف آبی‌ها از جام حذفی شد.

نساجی این فصل را با حمید مطهری آغاز کرده است و این مربی پرسپولیسی انگیزه‌های زیادی در بازی امشب برابر تیم ساپینتو خواهد داشت.

استقلالی‌ها در دو هفته اخیر ۴ امتیاز مهم را از دست داده اند و هر نتیجه ای به جز پیروزی در بازی امشب نیمکت ساپینتو را لرزان تر از همیشه خواهد کرد.

با این حال آبی‌ها در بازی برابر نساجی احتمالا تغییرای در ترکیب خود خواهند داشت.

سید حسین حسینی در بازی امشب مانند ۵ دیدار قبلی دروزن دروازه آبی‌ها خواهد ایستاد و خط دفاعی استقلال هم با حضور سیلوا و غلامی شکل خواهد گرفت. این در حالی است که همچنان مرادمند دور از لیست آبی‌ها قرار دارد. در جناحین خط دفاعی هم احتمالا یامگا و جعفر سلمانی به میدان خواهند رفت. این در حالی است که بعد از انتقال یامگا به خط دفاعی انتقادات زیادی از سرمربی پرتغالی شده است. باید منتظر ماند و دید ستاره خارجی آبی‌ها امشب دوباره از دروازه رقیب  دور خواهد بود یا نه. سلمانی هم در این دیدار احتمالا جایگزین جلالی خواهد ش

اما در خط میانی روزبه چشمی و مهدی مهدی پور درکنار هم به عنوان دوهافبک دفاعی به میدان خواهند رفت و آرش رضاوند به عنوان بازیکن آزاد تر سومین هافبک آبی‌ها خواهد بود.

در خط حمله پیمان بابایی مهاجم نوک استقلال خواهد بود و محمد محبی و مهدی قایدی هم در کنار او مثلث هجومی تیم ساپینتو را تشکیل خواهند داد.

ترکیب احتمالی استقلال:

حسینی، سیلوا، غلامی، سلمانی، یامگا، چشمی، مهدیپور، رضاوند، محبی، قایدی، بابایی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۹۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان