//
کدخبر: ۳۷۰۰۱۵ //

حواشی دیدار جذاب استقلال و فولاد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک نظاره‌گر بازی تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان شد.

حواشی دیدار جذاب استقلال و فولاد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان از ساعت 17 امروز (جمعه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* زمانی که بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند بازار خوش و بش داغ بود. زبیر نیک‌نفس، صالح حردانی، رضا میرزایی و آرش رضاوند که سابقه بازی در فولاد را دارند با هم بازی‌های سابق خود برخورد گرمی داشتند. از آن طرف، وریا غفوری، عارف آقاسی و علی قربانی نیز با بازیکنان استقلال خوش و بش کردند.

* مهدی هاشمی‌نسب مربی فولاد با حرارت خاصی در زمان گرم کردن با بازیکنان فولاد صحبت می‌کرد. مربی فولاد در بازی با پرسپولیس با هواداران این تیم‌ دچار چالش شده و به آنها گفته بود نحوه هواداری را در بازی هفته هشتم مقابل استقلال ببینند ولی بدون تماشاگر شدن بازی این نقشه‌ها را از بین برد.

*  هوشنگ مقدس که در دوره‌ای به‌عنوان سرپرست در تیم ملی حضور داشت، دستیاران کی‌روش را در ورزشگاه آزادی همراهی می‌کرد که در نوع خود جالب توجه بود.

* اشکان دژاگه بازیکن فولاد و روزبه چشمی لحظاتی با یکدیگر صحبت کردند. این دو زمانی در تیم‌ ملی هم‌بازی بودند.

* سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان پیشین استقلال و سرمربی فعلی آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی حاضر بود تا از نزدیک نظاره‌گر بازی باشد. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد خوزستان نیز یکی از حاضران در ورزشگاه است.

* صالح حردانی، سعید مهری، سجاد شهباززاده، زبیر نیک‌نفس، رضا میرزایی، عزیزبک آمانوف، ابوالفضل جلالی، ارسلان مطهری و علیرضا رضایی نیمکت‌نشینان استقلال برای دیدار امروز هستند.

* در ضلع شرقی ورزشگاه دود شدیدی دیده می‌شد که همین مسئله مسابقه را تحت‌الشعاع قرار داده بود. اینطور عنوان شد که این دود ناشی از آتش‌سوزی در پارک ارم بوده است.

* ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان که به دلیل اخراج در بازی با گل‌گهر محروم است به همراه آنالیزور استقلال در جایگاه VIP تماشاگر بازی است.

تیم فوتبال استقلال , تیم فوتبال فولاد خوزستان ,

* مصطفی آجورلو و حجت کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال از دیگر افراد در ورزشگاه هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان