//
کدخبر: ۳۶۹۹۹۸ //
ریگی - کریمی vs اسدبیگی - سرلک

سپاهان - پرسپولیس؛ این دو زوج تکلیف را روشن می‌کنند

تیمی که نبض بازی در میانه میدان را به دست بگیرد، فاتح نبرد حساس نقش جهان خواهد بود.

 سپاهان - پرسپولیس؛ این دو زوج تکلیف را روشن می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر درحالی امشب در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان برگزار خواهد شد که شاید بتوان با قاطعیت گفت با وجود برخورداری دو تیم از وینگرها و وینگ‌بک‌های رونده، کلید اصلی پیروزی در مسابقه امشب پیروزی در جنگ میانه زمین است.

جایی که پرسپولیس با سینا اسدبیگی و میلاد سرلک میانه زمینش را تکمیل می‌کند و سپاهان از زوج محمد کریمی و مسعود ریگی استفاده خواهد کرد. یحیی که بعد از جا افتادن سینا اسدبیگی در ترکیب تیم و برطرف شدن کامل شائبه‌های حقوقی پیرامون انتقالش به سرخ‌پوشان از این بازیکن به عنوان زوج هافبک اصلی‌اش یعنی میلاد سرلک در ترکیب استفاده می‌کرد، برای بازی امشب هم شرح وظایف ویژه‌ای برای این دو بازیکن معین خواهد کرد. وظایفی که علاوه بر تخریب بازی وینگرهای سپاهان، بخش زیادی از آن را تملک توپ و توذیع آن به سمت نقاط هدف پرسپولیس برای گلزنی خواهد بود.

استقلال

در آن سوی میدان، مسعود ریگی به عنوان یک هافبک دفاعی صرف احتمالا از جلوی خط دفاعی تیمش تکان نخواهد خورد تا کاپیتان کریمی به عنوان انتقال‌دهنده و بازیساز اصلی تیم سپاهان پخش توپ را به عهده بگیرد. در این بین بیشترین اصطکاک ممکن بین همین چهار بازیکن شکل خواهد گرفت. بسته به دقایق بازی و نتیجه حاکم بر میدان، مورایس و گل‌محمدی انتظارات متفاوتی از بازیکنان خودشان خواهند داشت و کنشی‌شدن بازی هر یک از تیم‌ها، می‌تواند  زوج هافبک تیم مقابل را به واکشن وا داشته و در نهایت از دل همین اکت و ری‌اکت‌ها توپ‌های سالم و کلیدی به سایر بازیکنان خط حمله نتیجه بازی را رقم خواهد زد.

استقلال

 

اما وظیفه هرکدام از این زوج‌ها بعد از به ثمر رسیدن احتمالی گل اول مسابقه سنگین‌تر هم خواهد شد. چرا که بعد از رد و بدل شدن گل، تیم بازنده روی به بازی تهاجمی و بی‌مهابا می‌آورد و در این مقطع از بازی توانایی خروج توپ از منطقه پرس‌شده توسط تیم حریف، هنری است که باید هافبک‌های تیم برنده از آن برخوردار باشند. موضوعی که بیشتر برعهده سرلک در تیم پرسپولیس و کریمی در تیم سپاهان خواهد بود.

 

استقلال

 

هر دو سرمربی تا اینجای فصل نشان دادند در حالت عادی به دنبال بازی غالب و مالکانه هستند اما برخورد این دو تیم هم‌سنگ، مجالی است برای پی‌بردن به سطح هوش هیجانی دو مربی که باید دید برای هر فاز از مسابقه چه استراتژی‌ای اتخاذ کرده و پیاده‌سازی آن را از هافبک‌های خودشان طلب می‌کنند.

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۹۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان