//
کدخبر: ۳۶۹۳۷۱ //

لیگ برتر فوتبال| نبرد استقلال و گل‌گهر برای صدرنشینی با چاشنی انتقام

هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز با دیدار گل‌گهر - استقلال در سیرجان به اوج جذابیت و حساسیت می‌رسد.

لیگ برتر فوتبال| نبرد استقلال و گل‌گهر برای صدرنشینی با چاشنی انتقام
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ برتر فوتبال پس از تقریباً سه هفته تعطیلی به دلیل بازی‌های تیم ملی فوتبال، عصر امروز (شنبه) با برگزاری پنج دیدار وارد هفته هفتم خواهد شد و فردا نیز ادامه خواهد داشت. در زیر اشاره‌ای به دیدارهای روز نخست از هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور خواهیم داشت:

آلومینیوم - ملوان
هر دو تیم در جدول رده‌بندی شرایط خوبی ندارند. ملوانی‌ها که پس از سال‌ها به لیگ برتر بازگشته‌اند، با دو امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته‌اند و هنوز طعم پیروزی در این فصل را نچشیده‌اند. آلومینیوم نیز تنها یک پیروزی دارد و با پنج امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاده است. شاگردان سیدمهدی رحمتی که چند هفته‌ای روی ریل ناکامی قرار داشتند، در هفته ششم سپاهان را در اصفهان متوقف کردند تا به لحاظ روحی در شرایط بهتری قرار بگیرند. مهدی رحمتی و مازیار زارع که زمانی در تیم ملی همبازی بودند امروز دنبال پیروزی هستند تا به وضعیت تیم‌شان در جدول سر و سامان دهند.

نساجی - نفت مسجدسلیمان
نفتی‌ها با وجود شکست در هفته ششم مقابل پرسپولیس تا اینجای کار نتایج آبرومندانه‌ای کسب کرده‌اند و با هشت امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفته‌اند و این فرصت را دارند تا برتری مقابل نساجی حتی در جدول ارتقا پیدا کنند. نساجی اما با حمید مطهری نتایج خوبی کسب نکرده است و نمایش ضعیف آنها در بازی با استقلال هواداران‌شان را ناامید کرد. نساجی که فصل گذشته قهرمان جام حذفی شد با شش امتیاز رده یازدهم جدول را به خود اختصاص داده است و چاره‌ای ندارد جز اینکه در ورزشگاه خانگی‌اش به پیروزی برسد. این بازی برای مهاجری سرمربی نفت هم یک بازی ویژه است، از این بابت که او به قائمشهر برمی‌گردد تا مقابل تیم سابقش بایستد. نکته دیگر این بازی برگزاری بدون تماشاگر آن است. بازی در ورزشگاه شهر خسته بدون سر و صدای هواداران از جذابیت تقابل نساجی و نفت خواهد کاست.

گل‌گهر - استقلال
شاید مهمترین بازی هفته همین مسابقه باشد، چرا که هم به لحاظ جایگاه دو تیم در جدول و همینطور برخورد امیر قلعه‌نویی با استقلالی‌ها اهمیت زیادی دارد. گل‌گهر با 12 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و استقلال با یک امتیاز کمتر در جایگاه سوم ایستاده است. فصل گذشته رقابت این دو تیم در سیرجان حواشی زیادی داشت. عدم صدور مجوز بازی کوین یامگا و رودی ژستد دو بازیکن خارجی آبی‌پوشان قبل از بازی با اعتراض‌های زیادی از سوی فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها همراه شد. پس از بازی نیز، مسئولان استقلال از گل‌گهر به دلیل استفاده غیرقانونی این تیم از اریک بانیاما شکایت کردند تا هفت امتیاز از شاگردان قلعه‌نویی کسر شود. در بازی برگشت نیز، استقلال در یک بازی جنجالی که اتفاقات زیادی در آن رخ داد پیروز شد تا در مسیر قهرمانی شرایط بهتری پیدا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان