//
کدخبر: ۳۴۵۹۶۱ //

عنایتی: اگر در بازی با پرسپولیس اشتباه کنیم تاوان خواهیم داد/ تیم ما تنها تیمی در لیگ است که بیش‌ترین ضربات ایستگاهی را دارد

سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس حاضر شد.


عنایتی: اگر در بازی با پرسپولیس اشتباه کنیم تاوان خواهیم داد/ تیم ما تنها تیمی در لیگ است که بیش‌ترین ضربات ایستگاهی را دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال هوادار در جریان هفته بیست‌ و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا(دوشنبه) از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان پرسپولیس است. رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی بسیار سختی برابر پرسپولیس داریم. به دنبال این تیم هستیم که بازی خوبی انجام بدهیم. اگر اشتباهی در بازی داشته باشیم تاوان خواهیم داد. در این بازی‌ها نیاز نیست به بازیکنان انگیزه بدهیم چون  خودشان انگیزه دارند. باید تا پایان بازی تمرکز بالایی داشته باشیم و بازی جوانمردانه و به دور از حواشی انجام بدهیم.

عنایتی اضافه کرد: این بازی برای ما یک دیدار خانگی محسوب می‌شود و مطمئنا ما برای پیروزی وارد زمین می‌شویم، امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی به نمایش بگذارند و تماشاگران از بازی لذت ببرند.

او هم‌چنین گفت: پرسپولیس تمام توانش را مقابل ما می‌گذارد تا به پیروزی برسد. ما می‌توانیم به دو صورت از این موضوع استفاده کنیم، یا فشار و استرس را به نفع خودمان استفاده کنیم اما از طرف دیگر کارمان سخت می‌شود. اگر حاشیه در این بازی نباشد شاهد بازی جذابی خواهیم بود. ما نیم نگاهی به بالای جدول داریم و همه توان‌مان را در هفت بازی آینده به‌کار می‌گیریم تا بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی هوادار درباره این که آیا می‌توان بازی فردای پرسپولیس و هوادار را دیداری میان استقلال و پرسپولیس دانست؟ گفت: من سرمربی هوادار هستم و همه تمرکزم روی موفقیت این تیم است. شاید به‌خاطر سابقه‌ای که در استقلال داشته‌ام همه چنین فکری بکنند اما من همه تمرکزم روی تیم هوادار است. این بازی برای ما آن حساسیتی که فکر می‌کنید را ندارد. همان بازی که مقابل استقلال انجام دادیم را برابر پرسپولیس انجام می‌دهیم. در چهار دیدار انگیزه بازیکنان زیاد است. مصاف رفت و برگشت برابر استقلال و پرسپولیس، انگیزه بازیکنان را زیاد می‌کند.

وی درباره این که حمید مطهری گفته است هوادار بسته بازی می‌کند هم گفت: منظور مربی تیم حریف را نمی‌دانم و برایم هم مهم نیست. تیم ما تنها تیمی در لیگ است که بیش‌ترین ضربات ایستگاهی را دارد. این که ما از جلوی زمین پرس می‌کنیم و در پرس هم موفق هستیم شاید به‌خاطر همین است که می‌گویند بسته بازی می‌کنیم. ما در طول ۹۰ دقیقه این کار را انجام می‌دهیم. ما در بازی رفت هم کرنرهای زیادی را روی دروازه حریف زدیم. ما زیبایی فوتبال را فدای نتیجه نمی‌کنیم.

عنایتی درباره قرعه‌کشی جام جهانی و هم گروهی ایران با انگلیس، آمریکا و یکی از سه تیم ولز، اسکاتلند و اوکراین هم گفت: وقتی علی دایی برای انجام قرعه‌کشی به سالن دعوت شد غرور ما را گرفت. خدا را شاکریم که علی دایی هست و به او افتخار می‌کنیم. گروه بسیار خوبی برای ما به دست آمد، البته ما همه چیز را ساده گرفتیم. این می‌تواند برای ما خطرناک باشد. اگر برای جام جهانی تدارکات خوبی را نداشته باشیم باید کارگروه شکست برای جام جهانی تشکیل بدهیم. الان باید بهترین تدارکات را برای تیم ملی داشته باشیم تا وقتی به جام جهانی رفتیم نتایج خوبی بگیریم.

او درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ هم گفت: من در آن جام بازی نکردم اما برای یک تیم اتفاقاتی رخ می‌دهد که نتیجه نمی‌گیرد. در آن سال ما تیم پرستاره‌ای داشتیم اما متاسفانه در برابر مکزیک بازی خوبی انجام ندادیم و همه چیز از دست رفت اما این که می‌گویند آن تیم چند دسته بود را اصلا قبول ندارم. ما یک دست و یکدل بودیم و کسی در آن بازی کم کاری نکرد. من امیدوارم الان با شرایطی که فوتبال ایران دارد تیم ملی از گروهش صعود کند.

سرمربی هوادار هم‌چنین درباره خط دفاعی تیمش هم گفت: ساختار دفاعی خوبی در تیم‌مان داریم. خط دفاع فقط کار دفاعی انجام نمی‌دهد. کار دفاعی را کل تیم انجام می‌دهند. به امید خدا در ساختار حمله هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان