//
کدخبر: ۳۶۹۲۳۷ //

کونسیسائو: پرشور بودن نباید به حماقت تبدیل شود

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، برای اولین بار درباره حادثه سنگ‌پرانی هواداران به اتومبیل او بعد از شکست سنگین مقابل کلوب بروژ صحبت کرد.

کونسیسائو: پرشور بودن نباید به حماقت تبدیل شود
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از شکست 4-0 پورتو مقابل کلوب بروژ در لیگ قهرمانان اروپا هواداران پرتغالی پورتو که از شکست سنگین تیم‌شان خشمگین بودند در بیرون از ورزشگاه منتظر ماندند و در زمان خروج سرجیو کونسیسائو به اتوموبیل او سنگ‌پرانی کردند. جالب اینجا است که کونسیسائو در اتومبیل حضور نداشت و تنها خانواده‌اش هدف سنگ‌پرانی قرار گرفتند.

شکست پورتو مقابل تیم بلژیکی در حالی اتفاق افتاد که مهدی طارمی به دلیل اخراج در بازی قبلی، بعد از شبیه‌سازی برای گرفتن پنالتی از حریف، محروم بود و در بازی حضور نداشت. هواداران پورتو بعد از شکست مقابل کلوب بروژ از طارمی هم خشمگین بودند.

سنگ‌پرانی به اتوموبیل کونسیسائو در پرتغال جنجال زیادی به پا کرد چرا که مشخص شد فرزندان کم سن و سال او در این اتوموبیل حضور داشتند.

کونسیسائو امروز برای اولین بار درباره آن حادثه صحبت کرد. او در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با براگا ضمن تشکر از هواداران به خاطر حمایت‌هایشان گفت چنین وضعیتی غیر قابل قبول است و باید بین پرشور بودن و حماقت خط قرمزی کشیده شود که کسی نتواند از آن عبور کند.

سرمربی پورتو در این باره گفت:" آن اتفاق برای من و خانواده‌ام وحشتناک و غیر قابل باور بود. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از همه شما تشکر کنم که از ما حمایت کردید. همه پرتغالی‌ها فارغ از تعلق‌شان به باشگاه‌های مختلف از ما حمایت کردند.

ما همه عاشق خانواده‌هایمان هستیم. من با کمال میل همه افتخارات و زندگی ورزشی‌ام را فدای سلامت خانواده‌ام می‌کنم. ای کاش آنها به جای خانواده‌ام به من حمله می‌کردند. باید بین پرشور بودن و دیوانگی خط قرمز کشیده شود. خطی که هیچکس اجازه عبور از آن را نداشته باشد".

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان