//
کدخبر: ۳۶۸۷۸۶ //

درخشان: کی‌روش به‌خوبی می‌داند که از تیمش چه می‌خواهد

حمید درخشان بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیروزی مقابل اروگوئه را یک برد روحیه‌بخش برای تیم ملی ایران توصیف کرد.

درخشان: کی‌روش به‌خوبی می‌داند که از تیمش چه می‌خواهد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید درخشان در خصوص پیروزی تیم ملی برابر اروگوئه در یک بازی دوستانه گفت: بچه‌ها در این بازی یک نمایش منظم داشتند هر چند که اشکالاتی داریم که باید برطرف شود. خط هافبک ما سرعت بالایی ندارد و از طرفی بسیار فشرده و دفاعی بازی می‌کنیم. دفاع کردن تا یک جایی خوب است ولی مهم این است که بتوانیم در جام جهانی برابر تیم‌های بزرگ این دفاع‌ کردن را با تصمیمات درست تحمل کنیم و اشتباهی انجام ندهیم.

درخشان خاطرنشان کرد: ما در خط حمله بازیکنان شاخص و خوبی داریم و اگر آنها را تغذیه کنیم می‌تواند راهگشا باشد. از طرفی کی‌روش هم شناخت خوبی از بازیکنان دارد و به‌خوبی می‌داند که از تیمش چه می‌خواهد. ما یک برد روحیه‌بخش برابر یک تیم با اصالت به دست آوردیم و باید بگویم که تیم کوچکی را نبردیم. از طرفی جدا از اینکه خوب دفاع کردیم یک گل تاکتیکی زدیم و این موضوع امیدوارکننده است.

درخشان در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی شانس صعود به مرحله حذفی جام جهانی را دارد خاطرنشان کرد: اگر این روند را ادامه دهیم و کمی از لحاظ فنی رشد کنیم می‌توانیم به صعود امیدوار باشیم. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و فکر می‌کنم تیم ملی در کار گروهی هم بتواند پیشرفت کند. امیدوارم با این نفراتی که در اختیار داریم بتوانیم در جام جهانی نتایجی بگیریم که مردم خوشحال شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۷۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان