//
کدخبر: ۳۶۸۶۷۵ //
نایب رئیس دوم فعلا کار را در دست نمی‌گیرد

سرنوشت مبهم سازمان لیگ بعد از انتخابات

سازمان لیگ فوتبال ایران طبق روال قبلی با سرپرست اداره می‌شود و فعلا نایب رئیس دوم مدیریت آن را به طور رسمی در دست نگرفته است.

سرنوشت مبهم سازمان لیگ بعد از انتخابات
به گزارش فرتاک نیوز،

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال سازمان لیگ مجموعه‌ای است که زیر نظر نایب رئیس دوم فدراسیون فعالیت می‌کند. اما الزامی وجود ندارد که حتما نایب رئیس دوم به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شود. او این اجازه را دارد که فرد دیگری را به عنوان رئیس یا سرپرست سازمان کند؛ شخصی که باز هم زیر نظر نایب رئیس دوم فعالیت می‌کند.

با استناد به همین بند منصور قنبرزاده بعد از اینکه توانست در انتخابات ۸ شهریور به عنوان نایب رئیس دوم فدراسیون انتخاب شود حکم به ادامه فعالیت محمدرضا کشوری‌فرد به عنوان سرپرست سازمان لیگ داد.

با این حال تمامی احکام صادره از سازمان لیگ به امضای قنبرزاده می‌رسد و اوست که تصمیم می‌گیرد در پست‌های سازمانی چه تغییراتی صورت گیرد. کما اینکه اولین اقدامش انتخاب یاور امیدی به جای صادق درودگر در کمیته بازاریابی سازمان لیگ بود.

اما خبر می‌رسد که سازمان لیگ تا بعد از جام جهانی با سرپرست اداره می‌شود و بعد از این رویداد مهم سکان مدیریتی‌اش در دست نایب رئیس دوم فدراسیون به طور رسمی قرار می‌گیرد. اتفاقی که تغییرات دیگر به خصوص در سطح مدیران در سازمان لیگ به همراه خواهد داشت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۶۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان