//
کدخبر: ۳۶۸۰۱۸ //
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

دیدار سختی برابر شمس آذر قزوین داریم/ با تمرکز و هوشیاری ۹۰دقیقه می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور دیدار بسیار سخت و سنگینی برابر تیم قدرتمند شمس آذر قزوین داریم.

دیدار سختی برابر شمس آذر قزوین داریم/ با تمرکز و هوشیاری ۹۰دقیقه می‌جنگیم
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد جمشیدیان با اشاره به دیدار هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: روز پیروزی برابر امید وحدت خراسان فرصتی برای خوشحالی نداشتیم و این دیدار را فراموش کردیم و تمام تمرکزمان دیدار برابر شمس آذر قزوین بود.

وی افزود: تیم فوتبال شمس آذر قزوین در این فصل هزینه‌های بسیار خوبی انجام داده و به دنبال صعود به لیگ برتر هستند و بدون شک بازی بسیار سختی را برابر حریف قدرتمند خود در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده‌ایم، گفت: قزوینی‌ها در ۴ دیدار گذشته تنها یک گل دریافت کرده‌اند و ۱۱ گل را نیز به ثمر رسانده‌اند و با ۱۰ امتیاز در صدر جدول هستند و تمام آمار و ارقام نیز گویای این واقعیت است که ۹۰ دقیقه جنگ تمام عیاری را در پیش داریم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و با تمام توان و قدرت از سوت آغاز بازی برای کسب امتیاز در قزوین خواهیم جنگید تا حریف را در خانه خودش زمین‌گیر کنیم.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: در دیدار برابر امید وحدت خراسان به چند بازیکن که کمتر فرصت حضور در میدان داشتند بازی دادیم و با پیروزی پر گلی هم که کسب کردیم از نظر روحیه‌ای بازیکنانم در شرایط خوبی قرار دارند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در طول هفته هم تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و همه بازیکنان برای انجام یک بازی خوب آماده هستند.

جمشیدیان در پاسخ به شرایط تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل جاری گفت: فعلا تنها ۴ هفته از مسابقات را پشت‌سر گذاشته‌ایم و چهره واقعی تیم‌ها از هفته‌های ۶ و ۷ به بعد مشخص خواهد شد.

وی افزود: اما نسبت به فصل گذشته به نظر می‌رسد تیم‌های مدعی بیشتری داریم فصل قبل از ابتدای فصل صعود ملوان بندرانزلی و مس کرمان مشخص بود اما در این فصل تیم‌ها بسیار به هم نزدیک هستند و باید هفته‌های زیادی منتظر بمانیم.

گفتنی است؛ در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان سه‌شنبه ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میهمان تیم فوتبال شمس آذر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۸۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان