//
کدخبر: ۳۶۵۱۴۲ //
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

جنگ تمام عیاری برابر استقلال خوزستان داریم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در هفته اول لیگ دسته اول فوتبال کشور جنگ تمام عیاری را برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان در پیش داریم.

جنگ تمام عیاری برابر استقلال خوزستان داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

 احمد جمشیدیان با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: روزی که به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان انتخاب شدم حتی یک بازیکن هم قرارداد نداشت.

وی افزود: باتوجه به فرصت اندکی که داشتیم توانستیم بسیاری از بازیکنان فصل گذشته را که اغلب جذب تیم‌های مختلف شده بودند برگردانیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه جزو آخرین تیم‌هایی بودیم که تمرینات پیش فصل را شروع کردیم، گفت: در فرصت اندکی که در اختیار داشتیم باتوجه به بودجه محدود باشگاه توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: یک اردو ۱۰ روزه در همدان و اردو چند روزه‌ای را هم در تهران برای برگزاری چند دیدار دوستانه برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه طبق سیاست‌ باشگاه توجه ویژه‌ای به جذب بازیکنان بومی داشتیم، بیان کرد: تا جایی که ظرفیت بومی استان به ما اجازه داد بازیکنان بومی را جذب کردیم و از لحاظ نفرات بومی نسبت به فصل گذشته هم وضعیت بهتری داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در جذب بازیکن بومی به آینده این تیم هم توجه داشتیم و بازیکنان جوان و بومی خوبی را نیز با قراردادهای ۳ سال جذب کردیم.

وی با اشاره به دیدار هفته نخست تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: دیدار سختی را در خوزستان برابر تیم مدعی و قدرتمند استقلال دادیم این تیم در بازار نقل و انتقالات هزینه‌های بسیاری انجام داده است.

جمشیدیان افزود: جنگ ما اول شرایط آب و هوایی خوزستان و گرما بوده اما با تمام این تفاسیر خود را برای یک جنگ تمام عیار در هفته نخست آماده کرده‌ایم.

وی با اشاره به آخرین شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: متأسفانه در چند روز گذشته به دلیل مسمویت آبی چند نفر از بازیکنان خود را در اختیار نداریم و کمی کار ما را دچار مشکل کرده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: اما به بازیکنان خودم ایمان دارم و برای کسب بهترین نتیجه راهی خوزستان می‌شویم و تا پای جان برای کسب امتیاز خواهیم جنگید.

گفتنی است؛ در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان یکشنبه ۶ شهریور ماه میهمان استقلال خوزستان است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۱۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان