//
کدخبر: ۳۶۷۹۴۹ //

ابراز رضایت ژاوی از وضعیت بارسلونا

سرمربی آبی اناری ها از وضعیت این تیم در در فصل جاری بسیار راضی است و به ستایش از بازیکنان تیمش پرداخت.

ابراز رضایت ژاوی از وضعیت بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

 و به نقل از اسپورت، بارسلونا پنجمین پیروزی پیاپی خود را در فصل جاری به دست آورد. آبی اناری‌ها در هفته ششم به مصاف الچه رفتند و با سه گل به پیروزی دست پیدا کردند تا موقتا جای رئال مادرید رادر صدر جدول رده بندی بگیرند.

ژاوی بعد از بازی گفت: ما تیم بسیار بزرگی هستیم و همگی از انگیزه بالایی برخوردار هستند و به خوبی تمرین می‌کنند. سال سختی پیش رو داریم و فشار به خاطر جام جهانی بسیار بالا است. به همه بازیکنان نیاز داریم.

او در ستایش از بالدی ستاره جوان تیمش گفت: بسیار خوشحالم که در سمت چپ سه بازیکن آماده داریم. بالدی امشب بسیار خوب ظاهر شد و دو پاس گل داد. او می‌تواند کمک زیادی به تیم ما بکند.

ژاوی درباره سبک بازی تیمش گفت: ما افکار روشنی داریم و آن اینکه مالکیت توپ را در اختیار داشته باشم. اکنون زمان آن است که همچون یک خانواده در کنار هم باشیم. همه 25 بازیکنی که در اختیار دارم آماده هستند. امشب هم در کارهای دفاعی و هم در حمله بسیار خوب بودیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.

سرمربی بارسلونا در پایان درباره پدری گفت: او بازیکن بسیار خوبی است. پدری سن و سال زیادی ندارد اما او را با بهترین های جهان در پستش مقایسه می‌کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان