//
کدخبر: ۳۶۶۷۵۰ //

درآمد این ایجنت از فوتبال ایران باور کردنی نیست!

فکر می‌کنید یک واسطه فوتبالی سالی چقدر درآمد خواهد داشت؟ این گزارش کوتاه را بخوانید تا سرتان سوت بکشد!

درآمد این ایجنت از فوتبال ایران باور کردنی نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

سال‌ها است مدیران باشگاه‌ها وعده مذاکره مستقیم با بازیکنان مورد نظر سرمربی تیمشان را می‌دهند تا از این طریق دست دلال‌ها یا ایجنت‌ها را کوتاه کنند ولی همچنان شاهد هستیم اکثر قراردادها توسط این واسطه‌ها امضا می‌شود و در بسیاری از موارد آنها با داشتن چند بازیکن در یک تیم می‌توانند نقشی تعیین کنند در سرنوشت آن تیم یا حریفان ایفا کنند.

در همین راستا شنیدیم یکی از واسطه‌های فوتبال کشورمان در فصل جاری لیگ برتر نزدیک به ۴۰ بازیکن ایرانی و ۵ بازیکن خارجی را توانست ترانسفر کند و رقم فوق العاده ای را به جیب بزند. طبق ادعای دوستان نزدیک این واسطه، او ۸۰ میلیارد تومان از نقل و انقالات بازیکنان ایرانی بدست آورد و رقمی حدود ۷۰ میلیارد تومان هم از آوردن ۵ بازیکن خارجی به تیم‌های ایرانی نصیبش شده است و به این ترتیب در یک پنجره نقل و انتقالاتی ۱۵۰ میلیارد تومان کاسب شده است! جالب اینکه او سال گذشته تاکید کرده بود ۶۵ میلیارد تومان درآمد داشته و دنبال افزایش این رقم است که در نهایت موفق شد به خواسته خود برسد!

جالب اینکه در خصوص این ایجنت گفته می‌شود دو بازیکن نام آشنا و البته محبوب که سال‌های پایانی فوتبال خود را دنبال می‌کنند و البته یک مربی مطرح با او همکاری می‌کنند و اکثر بازیکنان ایرانی از طریق آنها به این واسطه وصل می‌شوند. این واسطه که در ویلای خود در منطقه لواسان زندگی می‌کند به طور کامل دو تیم لیگ برتری را خودش بسته و جالب اینکه دو مدیرعامل این باشگاه‌ها به طور کامل با او همکاری داشته اند ولی مدام در مصاحبه‌هایشان خواهان برخورد با دلالی و دلال‌ها هستند.

در مورد این واسطه شایعات زیادی هم شنیده می‌شود از جمله اینکه یک مجری سابق، یک مجری فعلی و البته یک سردبیر با او همکاری کرده و می‌کنند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان