//
کدخبر: ۳۳۲۵۱۱ //

به حال فوتبال ایران باید تاسف خورد!

یک پیشکسوت فوتبال استقلال می‌گوید مشکلات و حواشی که میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ در این مدت پیش آمده، نشان از مشکلات مدیریتی عمیق فوتبال ایران است.

به حال فوتبال ایران باید تاسف خورد!
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید مراغه‌چیان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی بدون گل آبی‌پوشان پایتخت مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در این بازی با توجه به اینکه ژستد و یامگا نبودند، نتوانست شرایط خوبی را به ارمغان بیاورد. وقتی تاکتیک یک تیم روی ۲ بازیکن چیده شده و بعد این اتفاق رخ داد، باعث شد تا این نتیجه رقم بخورد. استقلال چند هفته است که نتوانسته شرایط خوبی داشته باشد و تا اینجای کار بازی زیبایی به نمایش نگذاشته است. به نظر من بازیکنی مثل امیرحسین حسین‌زاده می‌تواند بازیکن موثری باشد اما شرایط روحی و روانی خوبی پیدا نکرده و باید شرایط گلزنی پیدا کند.

او درباره عملکرد تیم‌های لیگ برتری با گذشت ۶ هفته از این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: الان ۶ هفته گذشته است و من هیچ بازی زیبایی از هیچ تیمی ندیدم. در باشگاه‌های اروپایی، تیم‌ها از همان هفته اول بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارند اما در فوتبال ایران چنین چیزی وجود ندارد. استقلال در این چند بازی نتوانسته نمایش خیلی خوبی داشته باشد. یامگا به نظر من غیر از آن بازی که مقابل ذوب‌آهن ۲ گل به ثمر رساند، نتوانست نمایش خیره‌کننده‌ای داشته باشد. ژستد هم تا اینجای کار موفق نبوده است. استقلال باید کار تاکتیکی خوبی انجام دهد تا شرایط بهتری بتواند برای خود رقم بزند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حواشی پیش آمده درباره تبلیغات محیطی نیز گفت: الان در باشگاه‌های اروپایی، تبلیغات محیطی باید در اختیار باشگاه مربوطه باشد. این مسائل به نظر من باید حل شود اما در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اقدامات لازم صورت نمی‌گیرد.  

مراغه‌چیان درباره حواشی‌ای که در مورد حذف ژستد و یامگا از لیست استقلال در بازی مقابل گل‌گهر به وجود آمد، خاطرنشان کرد: الان استقلال به خاطر دولتی بودنش در ضمانت‌نامه‌هایش مشکلاتی به وجود آمده است. به نظر من نباید ۲ ساعت قبل یک بازی مهم چنین اتفاقی برای یک تیم رخ دهد. چنین قوانینی و چنین روندی در هیچ جای دنیا وجود ندارد و فقط در فوتبال ایران دیده می‌شود. این مسائل به مدیریت فوتبال ایران ضربه می‌زند و آدم واقعا تاسف می‌خورد که این اتفاقات در فوتبال ایران به وجود می‌آید. الان شاید این بازیکنان این مسائل را به رسانه‌های خارجی منتقل کنند و باعث اتفاقات ناخوشایندی شود.

او افزود: قبل از انقلاب، هر کجا که خارج از کشور می‌رفتیم به ما می‌گفتند ایران در ۸ سال یا ۱۲ سال آینده یکی از تیم‌های پرقدرت فوتبال جهان می‌شود و اگر همانطور پیش می‌رفت، ایران می‌توانست جزو ۳ قدرت برتر جهان شود. الان ما مشکل VAR داریم و این همه ادعا در مدیران فوتبالی وجود دارد اما هیچ اتفاقی رخ نداده است. به نظر من کسانی که کاربلد هستند در راس کار نیستند. در زمان ما چنین مشکلاتی وجود نداشت و این نشان می‌دهد که مدیریت در فوتبال ایران ضعیف است.

مراغه‌چیان در پایان درباره شرایط مدیریتی استقلال و آینده این باشگاه گفت: از زمانی که آقای آجورلو به استقلال آمدند نشان دادند که می‌خواهند به باشگاه خدمت کنند. ایشان از نظر روحی و روانی سعی کردند شرایط خوبی را فراهم کنند و این مساله روی روحیه بازیکنان تاثیرگذار است. الان به نظر من حمایت‌های لازم صورت گرفته است. امیدوارم شرایط برای استقلال بهتر شود. مدت‌هاست که استقلال رنگ قهرمانی ندیده و امیدوارم شرایط برای قهرمانی این تیم فراهم شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان