//
کدخبر: ۳۶۶۷۱۷ //

امیدوارم ثمره اردو را در جام ملت‌ها ببینیم/ با جوانگرایی هم به فکر قهرمانی هستیم

بازیکن تیم ملی درباره اردوی برگزار شده تا این لحظه به صحبت پرداخت.

امیدوارم ثمره اردو را در جام ملت‌ها ببینیم/ با جوانگرایی هم به فکر قهرمانی هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسین درخشانی درباره اردوی تیم ملی فوتسال گفت: تا این لحظه اردوی بسیار خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. تمرینات پرفشار و خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام داده‌ایم. امیدوارم نتایج این تمرینات خوب را در جام ملت‌های پیش رو ببینیم.

ملی پوش فوتسال ایران درباره جوانگرایی انجام شده گفت: بله نزدیک به ٧٥ درصد تیم عوض شده است. جوان‌های با استعداد و باکیفیتی در اردو حضور دارند و همه به موفقیت تیم ملی فکر می‌کنیم.

وی در ادامه درباره انتظارات بالا از تیم ملی در راه فت جام ملت‌ها گفت: ایران بهترین تیم فوتسال آسیا است. هر زمان ایران در جام ملت ها حضور داشته هدفی جز قهرمانی نداشته. امیدوارم ما هم با وجود جوانگرایی انجام شده و تغییراتی که داشته‌ایم و البته لغو بازی‌های دوستانه با تیم‌های بزرگ که قطعا می‌تونست کمک زیادی به نفرات جدید کند، قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم.

درخشانی ادامه داد: اگر با تیم های بزرگ دنیا مثل آرژانتین، اسپانیا و پرتغال بازی دوستانه برگزار می‌شد شرایط تیم ملی ایده آل تر  بود و آمادگی ما هم برای مسابقات بیشتر می‌شد اما به هر حال این امر صورت نگرفت.

وی در پایان درباره آخرین بازی تیم ملی گفت: اخرین بازی تیم ملی با تیم خوب سن ایچ بود که یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر است. بازی بسیار خوبی بود. توانستیم کارهایی که کادر فنی از ما خواسته بود را به خوبی اجرا کنیم و برد کسب کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۷۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان