//
کدخبر: ۳۶۶۵۸ //

مدافع ارمنستانی استقلال و دوراهی محبت و انتقام!

مدافع ارمنستانی استقلال و دوراهی محبت و انتقام!
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از تمدید قرارداد با پادوانی و حسینی و جذب پژمان منتظری، حالا روشن‌تر از قبل است که منصوریان نیازی به هرایر مگویان ندارد. مدافعی که در فصل گذشته هم اصلا در پست تخصصی خودش مورد استفاده قرار نگرفت و سرمربی آبی‌ها نشان داد که اعتقاد چندانی به او ندارد.

 اما در روزها و هفته‌های گذشته به دلیل آن که حضور دیگر مدافعان در استقلال قطعی نشده بود منصوریان نیم نگاهی به مدافع ارمنستانی داشت تا او را جانشین بازیکنانی کند که در خریدشان ناموفق بوده. اما حالا منصوریان به خواسته‌اش رسیده و جا برای مگویان تنگ‌تر از فصل قبل شده است.
مدافع پا به سن گذاشته استقلال از ذوب آهن پیشنهاداتی غیررسمی دارد و با توجه به این که می‌داند در استقلال به او بازی نخواهد رسید احتمالا برای جدایی از آبی‌پوشان تلاش خواهد کرد. اما او در این مسیر دو راه دارد. یا باید مطالبات میلیاردی‌اش را به استقلال ببخشد یا حداقل برای دریافت آن عجله‌ای نداشته باشد تا بتواند به راحتی قراردادش را فسخ کند؛ یا بر روی دریافت مطالبات‌اش پافشاری کند و در استقلال هم بماند. در این صورت او به نیمکت استقلال و یا حتی سکوها منتقل خواهد شد و تلافی‌اش سودی به حال فوتبال حرفه‌ای این مدافع نخواهد داشت.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان