//
کدخبر: ۳۶۶۲۸۱ //

رحمتی: می‌خواهیم قدرت تاکتیکی‌مان را به تراکتور دیکته کنیم/ هواداران اراکی به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، این تیم در دیدار خانگی فردا مقابل تراکتور در پی دیکته قدرت تاکتیکی خود به این تیم است.

رحمتی: می‌خواهیم قدرت تاکتیکی‌مان را به تراکتور دیکته کنیم/ هواداران اراکی به ورزشگاه بیایند
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل تراکتور تبریز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فردا با تیم خوب تراکتور بازی داریم که امسال هم خوب تقویت شده است و هم کادر فنی خارجی خوبی دارد. بازی‌های گذشته تراکتور را آنالیز کرده‌ایم. آنها در هر چهار دیدار قبلی‌شان خوب بازی کردند. تراکتور با توجه به پشتوانه هوادارانی که دارد و انتظاراتی بالایی که از این تیم وجود دارد، مسلماً فردا با حداکثر توان خود بازی خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: شرایط تراکتور را آنالیز کرده‌ایم و بازیکنان آلومینیوم کاملاً به نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا هستند. فردا دنبال سه امتیاز بازی خانگی هستیم و از ابتدا طوری بازی را شروع می‌کنیم که قدرت تاکتیکی‌مان را به حریف دیکته کرده و از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. امیدوارم در این دیدار هواداران اراکی به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را تشویق کنند تا از انرژی مثبت آنها بتوانیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز خاطرنشان کرد: مطمئناً جذابیت فوتبال به حضور هواداران است. همانطور که در فینال جام حذفی، هواداران آلومینیوم نشان دادند یار و یاور تیم‌شان هستند، فردا نیز با تمام انرژی‌شان آلومینیوم را تشویق کنند و کاری به حریف نداشته باشند. از مسئولان نیز خواهش می‌کنم شرایط را طوری فراهم کنند که هواداران راحت به ورزشگاه بیایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۲۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان