//
کدخبر: ۳۶۶۱۸۲ //
وحید مظاهری در گفت وگو با فرتاک ورزشی:

یحیی در خط دفاعی و دروازه به ثبات رسیده است/پرسپولیس برتری عددی را خوب ایجاد می کند

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد که پرسپولیس جدی ترین مدعی قهرمانی در لیگ بیست و دوم است.

یحیی در خط دفاعی و دروازه به ثبات رسیده است/پرسپولیس برتری عددی را خوب ایجاد می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید مظاهری مهاجم اسبق پرسپولیس در گفت وگو با فرتاک ورزشی در خصوص بازی گذشته این تیم برابر صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان بدنبال بازی موقعیتی؛ بازی بین خطوط؛ استفاده از ترکیب‌های دو و سه نفره در عمق و کناره‌ها بود و دیدیم که بدرستی و با آگاهی از عهده این کار برآمدند.

وی افزود: پارسال بعضی پیشکسوتان به یحیی گل‌محمدی ایراد می‌گرفتند که چرا ترکیب اینقدر تغییر میکند، الان این همان یحیی است ! حالا بنظر شما چرا ترکیب تقریبا ثابت است به خصوص در دروازه و خط دفاع؟

مظاهری افزود: تا در کنارتیم نباشیم و با آنها تمرین و زندگی نکنیم نمی‌توانیم قضاوت درستی از شرایط تیم داشته باشیم و باید اجازه بدهیم کادر فنی با آرامش و با شناختی که دارد مهره‌هایش را انتخاب و به بازی بگیرد.

وحید مظاهری

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود: تیم حال حاضر پرسپولیس ایرادات ریز و البته قابل رفع دارد اما امتیازات و برتری‌های زیادی هم دارد و مطمئنا روز به روز کاملتر می‌شود، مثل بازی کردن در خدمت یکدیگر ؛ دویدن برای راحتی بغل دستی؛ فضاسازی در عرض و عمق؛ بازی با مهاجم هدفی که این مدل بازی را لوکا دیا خوب بلد است.

مظاهری در ادامه افزود: جایگیری‌های خوب خط جلو؛ اضافه شدن هافبک‌ها به خصوص سرلک در نقطه‌ایی که شکاف توسط وینگرها ایجاد می‌شود و از همه بالاتر و بهتر تله گذاری در یک منطقه و بازی کوچک و سپس بردن بازی به منطقه مخالف و استفاده از برتری عددی از نقاط قوت پرسپولیس است.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: در مجموع بایستی اعلام کرد که این پرسپولیس قطعا مدعی اصلی قهرمانی است و البته نباید از تیم‌هایی هم چون سپاهان، فولاد و استقلال به سادگی گذشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۱۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان