//
کدخبر: ۳۶۵۹۷۷ //

درویش: ITC دیاباته یکشنبه صادر می‌شود

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید بعضی دلال‌ها در مسیر جذب مهاجم خارجی تلاش می‌کردند برای یک‌سری بازیکن با اسم‌ پرسپولیس بازار درست کنند.

درویش: ITC دیاباته یکشنبه صادر می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا درویش، مدیر عامل پرسپولیس پس از امضای قرارداد با شیخ دیاباته در مورد اسامی مختلفی که پیرامون این باشگاه برای جذب مهاجم خارجی وجود داشت گفت: دیدید که بیشتر، جنبه دلالی داشت خیلی از دلا‌لها این بازیکنان را مطرح می‌کردند که به هوای پرسپولیس بازاری برایشان در جای دیگر درست کنند که الحمدالله ما درگیر فضای مسموم یک‌سری از دلال‌ها نشدیم. امیدواریم همه دست به دست هم دهیم که ین فضای مسموم کنترل شود که همه بتوانند از فوتبال نفع ببرند.

او در مورد استرس هواداران در مسیر جذب مهاجمان خارجی و رضایت حال حاضر آنها گفت: هواداران مالکین اصلی این باشگاه هستند و بعضی‌ از دلال‌ها از عواطف و احساسات پاک این هواداران سواستفاده کردند و به هوای هواداران خواسته‌های خودشان را برآورده کنند اما هواداران ما هوشیار بودند و نگذاشتند افکار پلید دلال‌ها بر آنها فائق بیاید. ما مکررا گفتیم که صبر کنند و مدیریت و کادرفنی بازیکن مطلوب که بتواند به پرسپولیس کمک کند را جذب می‌کند. این صبر ثمر داد و ما دو بازیکن خارجی که جذب‌شان کم‌نظیر بود با این رزومه را به پرسپولیس آوردیم.

درویش در مورد اینکه شیخ چه زمانی اجازه بازی پیدا می کند بیان کرد: انشاالله یکشنبه ITC او می‌رسد و از آنجا به بعدش با کادرفنی است که بنا باشد از او در این بازی یا بازی بعدی استفاده کند‌. ما باید بازیکنان را جذب و شرایط حضور آنها را مهیا کنیم و از آن به بعدش تصمیم کادرفنی است.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: الان اول راه است و خیلی زود است بگوییم ما صدرنشین هستیم، خیلی تیم‌ها نیم قصل صدرنشین بودند و بعد قهرمان نشدند. ما جز به قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. انشاالله با همکاری بازیکنان و کادرفنی مسیر را برای قهرمانب طی می‌کنیم.

درویش راجع به حضور بانوان گفت: یکی از کارهای خوبی که در دولت سیزدهم رخ داد حضور بانوان در استادیوم بود. در بازی قبل دیدید چقدر فضای سالمی در ورزشگاه حاکم بود. جا دارد از آقایان تشکر کنم و لیدرهای‌مان سعی کردند فضای خوبی را ایجاد کنند. خانم‌ها هم با سختی راه آمدند و آرزوی چهل ساله‌شان را برآورده کردند. من به هواداران خانم هم گفتم اگر بناست که از شورای تامین برای افزایش تعداد خواهش کنیم، شما با رفتار خوبتان می‌توانید فضا را برای بانوان دیگر فراهم کنید. جا دارد از پیگیری‌های شخص وزیر ورزش و رییس جمهور تشکر کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان