//
کدخبر: ۳۶۵۵۸۸ //

امتیازآورترین بازیکن دیدار والیبال ایران - مصر

میلاد عبادی‌پور و مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکنان دیدار ایران برابر مصر در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی جهان را به دست آوردند.

امتیازآورترین بازیکن دیدار والیبال ایران - مصر
به گزارش فرتاک نیوز،

چهارمین روز از مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی جهان امروز (دوشنبه - هفتم شهریور) با شش دیدار در دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری شد و از ساعت ۲۰ امشب تیم ایران به مصاف مصر رفت و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.

در این دیدار میلاد عبادی‌پور کاپیتان و مرتضی شریفی دریافت‌کننده تیم ایران هر دو با کسب ۱۸ امتیاز به‌عنوان امتیازآورترین بازیکنان شناخته شدند. عیسی محمد مصطفی هم با کسب ۱۶ پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم مصر بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۹۶ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۵۱ پوئن در حمله، ۱۰ امتیاز در دفاع، هشت پوئن سرویس و ۲۸ امتیاز از اشتباهات بازیکنان مصر بود.

مصری‌ها نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۸۲ امتیاز کسب کردند که شامل ۴۴ امتیاز در حمله، ۹ امتیاز در دفاع، سه پوئن سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

تیم ملی والیبال مردان ایران از ساعت ۲۰ روز چهارشنبه نهم شهریور ماه به وقت تهران در سومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف هلند می‌رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان