//
کدخبر: ۳۶۵۳۷۱ //

زمان رونمایی از جام جهانی اعلام شد

شرایط حضور و ثبت‌نام نمایندگان محترم رسانه‌ها جهت پوشش آیین رونمایی از کاپ مسابقات جام جهانی در برج میلاد تهران مشخص شد.

زمان رونمایی از جام جهانی اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از ‌سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری آیین رونمایی از کاپ مسابقات جام جهانی در تاریخ دهم شهریور ساعت 14 ، نمایندگان محترم رسانه‌های گروهی به منظور پوشش خبری این رویداد می‌توانند در روزهای ششم و هفتم شهریور درخواست خود را از طریق سامانه media.ffiri.ir ثبت کنند.

با توجه به محدودیت ظرفیت پیش‌بینی شده، امکان ثبت‌نام از حداکثر یک خبرنگار و یک عکاس برای هر رسانه مکتوب وجود خواهد داشت و هر برنامه یا شبکه تلویزیونی نیز می‌تواند نسبت به ثبت‌نام حداکثر سه نماینده جهت حضور در این رویداد اقدام کند.

ارائه عکس، ثبت اطلاعات شخصی، معرفی‌نامه از رسانه مربوطه، کارت خبرنگاری و گواهی تزریق واکسن (حداقل دو دوز) در مرحله ثبت‌نام الزامی است و در صورت نقص مدارک اعلام شده کارت پوشش رسانه‌ای مجمع برای متقاضیان صادر نخواهد شد.

با توجه به محدودیت زمانی امکان تمدید مهلت ثبت‌نام پس از تاریخ فوق‌الذکر وجود ندارد و درخواست‌های ارسالی پس از پایان مهلت ثبت‌نام به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان