//
کدخبر: ۳۶۵۱۱۸ //

روایت «ساپینتو» از پیروزی استقلال و حضور زنان در ورزشگاه آزادی

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل مس با حضور تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی، از این اتفاقات به عنوان یک روز تاریخی یاد کرد.

روایت «ساپینتو» از پیروزی استقلال و حضور زنان در ورزشگاه آزادی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در هفته سوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر تیم مس کرمان را شکست بدهد و دومین برد خود را جشن بگیرد.

در این بازی برای نخستین بار در لیگ برتر ایران، زنان تماشاگر هم اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند و حدود ۵۰۰ هوادار زن از نزدیک شاهد برد تیمشان بودند.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از پایان مسابقه به سمت این تماشاگران رفت و با بالا و پایین پریدن و مشت کردن دست‌هایش، شادی برد استقلال را با زنان آزادی تقسیم کرد.

بانوان در ورزشگاه- استقلال- بانوان استقلالی

البته سرمربی پرتغالی به دلیل مشکلاتی که استقلال با صداوسیما دارد در نشست خبری حاضر نشد اما با انتشار پیامی در اینستاگرام خود، به برد استقلال و حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد.

ساپینتو نوشت: «عجیب روز تاریخی‌ای؛ با یک برد بزرگ دیگر، با کیفیت و تلاش زیاد از سوی تیم ما! باعث افتخار بود که بخشی از اولین مسابقه استقلال با بانوان بودم که در ورزشگاه از ما حمایت کردند و این پیروزی بزرگ را دیدند.»

حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، شادی خاص ساپینتو مقابل آنها و اظهارنظر سرمربی استقلال در رسانه‌های دنیا به خصوص رسانه‌های کشور پرتغال هم بازتاب گسترده‌ای داشت.

بانوان در ورزشگاه- استقلال- بانوان استقلالی

روزنامه «رکورد» پرتغال، ضمن انعکاس اظهارات ساپینتو، فیلم شادی خاص این مربی را مقابل بانوان ورزشگاه آزادی منتشر کرد و نوشت: «استقلال با مربیگری ساپینتو از زمان انقلاب اسلامی، اولین بازی با تماشاگران زن در ورزشگاه را برد. در پایان سرمربی پرتغالی در کنار بانوان حاضر در سالن جشن گرفت.»

روزنامه «اوجوگو» پرتغال هم در مطلبی به برد استقلال و این اتفاق تاریخی اشاره کرده است.

روایت «ساپینتو» از پیروزی استقلال و حضور زنان در ورزشگاه آزادی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان